اجرای 30 پروژه عمرانی در شهرک و منطقه ویژه اقتصادی سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از اجرای 30 پروژه عمرانی و زیرساختی به ارزش 2 هزار میلیارد ریال در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان خبر داد.

به گزارش فرینا، محمدرضا باقری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: شهرستان سمنان، یک شهرک و یک منطقه ویژه اقتصادی به بهره‌برداری رسیده دارد و تاکنون در این منطقه، 991 قرارداد حق انتفاع با 469 بهره‌بردار منعقد شده است.

باقری بیان کرد: سال گذشته، 18 پروژه عمرانی در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی شهرستان سمنان تحویل موقت شده است.

وی ادامه داد: 52 قرارداد واگذاری حق انتفاع به مساحت 11 هکتار با متقاضیان سرمایه‌گذاری در این شهرستان در سال 1401 منعقد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: سال گذشته، بالغ بر یک هزار و 570 میلیارد ریال هزینه شهرک‌سازی در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان شده است.

باقری، از اجرای 30 پروژه عمرانی و زیرساختی به ارزش 2 هزار میلیارد ریال در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان خبر داد.

وی، به برنامه شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در اجرای پروژه‌های مهم این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: احداث تصفیه‌خانه تکمیلی، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال پساب شهری به شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان از مهم‌ترین پروژه‌های این شرکت در سال 1402 است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :