ساخت 1800 واحد مسکونی در کیش

سازمان منطقه آزاد کیش برای تامین نیاز مسکن کارکنان نهادها، سازمان ها و فعالان اقتصادی شاغل در این منطقه ،ساخت مجتمع مسکونی 1800 واحدی را با اعتباری بالغ بر 12 هزار میلیارد تومان در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش در مراسم رونمایی از سامانه ها و طرح های سازمان منطقه آزاد کیش که همزمان با گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر با حضور سعید پورزادی در سالن رازی مرکز همایش های کیش برگزار شد، گفت: مجتمع مسکونی سایه سار در زمینی به وسعت 20 هکتار همجوار با باغ راه و بزرگراه خلیج فارس احداث خواهد شد.

علیرضا ابراهیم‌پور با بیان این که سازمان منطقه آزاد کیش در پی نشست‌هایی با اصناف، فعالان اقتصادی و کارآفرینان و و به منظور رفع مشکل نبود واحد های مسکونی برای شاغلان در کیش، ساخت این مجموعه مسکونی را در دستور کار قرار داده است؛ افزود: عملیات اجرایی این پروژه توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا 8 تیر 1402آغاز می شود.

ابراهیم‌پور با بیان این این که این مجتمع در 4 فاز و با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 12 هزار میلیارد تومان به مدت 48 ماه ساخته می شود، ادامه داد: سطح زیر بنای مفید این مجتمع 217 هزار مترمربع، فضاهای خدماتی و تجاری آن 22 هزار و 659مترمربع و مساحت فضای سبز و فضاهای ورزشی آن 72 هزار و 913مترمربع است.

گفتنی است این طرح بزرگ عمرانی توسط شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و با نظارت معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش احداث می شود.

لازم به ذکر است در مراسم رونمایی از سامانه ها و طرح های سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، معاونان، مشاوران و مدیران این سازمان و مدیران عامل و روسای شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران این شرکت، مدیران جوامع صنفی، سرمایه‌گذاران فعالان رسانه‌ای و فعالان بخش خصوصی حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو