امضای تفاهم نامه راهبردی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوي

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: در راستای توسعه فعالیت های پژوهشی و علمی بودجود آمدن زمینه های مناسب برای مشارکت دادن نمایندگان شرکتهای حمل ونقل بین المللی تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون منعقد شد..

به گزارش فرينا، مریم قوی دل در مراسم امضاي اين تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه شامل همکاری و مشارکت در زمینه های طرح های پژوهشی، برگزاری کلاس های آموزشی علمی، تبادل اطلاعات و برگزاری کارگاه علمی و تخصصی است.
قوي دل با اشاره به اهداف این تفاهم نامه افزود: یکی از اهداف و برنامه های منطقه ویژه  اقتصادی دوغارون ورود به مسائل آموزشی و پژوهشی در حوزه های تخصصی صادرات ، واردات و امور گمرکی است و به منظور مشارکت و اثر بخشی بهتر در این حوزه اقداماتی در حال انجام می باشد .
وی خاطرنشان کرد: ایجاد و همکاری و روابط مدون بین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در زمینه های فعالیتهای نوآورانه، فناورانه و همکاری در راستای توسعه دانش فنی با در نظر گرفتن تمام امکانات ظرفیت اعم از فناوری های موجود و ارتقاء کیفیت آموزش در تفاهم نامه مد نظر است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو