شور و نشاط کودکان روستای آداغان منطقه آزاد ماکو با حضور تماشاخانه سیار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66632
ساعت 08:13 يکشنبه 31 ارديبهشت 1402
همزمان با روز دختر، کودکان و نوجوانان روستای آداغان واقع در منطقه آزاد ماکو با شور و اشتیاق خاصی میزبان حضور و هنرنمایی تماشاخانه سیار کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان کشور بودند.

به گزارش فرینا، کودکان و نوجوانان مدارس ابتدایی منطقه آزاد ماکو میزبان برنامه‌های فرهنگی و هنری تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بودند که در نوبت صبح در روستای آداغان این منطقه و در نوبت بعد از در شهرهای بازرگان و ماکو به اجرا پرداختند.

به گفته مسئول تماشاخانه‌های سیار کانون،‌منطقه آزاد ماکو یک منطقه خاص مرزی با طبیعت بی نظیر است و  استقبال خوبی توسط کودکان و خانواده هایشان از اجرای برنامه های تماشاخانه صورت گرفت و خاطره ماندگاری در ذهن و روح این مردمان خونگرم به جا ماند.

لیلا شویدی در ادامه یادآور شد که این برنامه ها با مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو و همکاری کانون پرورش فرکی کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اجرا شد.

شیوندی اضافه کرد: ارتباط خوب بچه‌ها با نمایش «رینارد روباهه» و همراهی شخصیت‌های نمایش تا پایان اجرا یکی از نکته‌های قابل توجه حضور این نمایش بر روی صحنه تماشاخانه سیار است.

آشنایی با تکنیک عروسکی و صداپیشگی‌های زیاد این نمایش یکی از هدف‌های انتخاب این اثر برای اجرا در این برنامه‌هاست.

همچنین برگزاری مسابقه با هدف وحدت و همدلی در مشارکت و انجام بازی‌های گروهی نیز یکی دیگر از هدف‌های مهم این برنامه‌ها بود.

وی همچنین گفت: تماشاخانه سیار کانون پیام‌های خود را به صورت غیرمستقیم با ابزاری پرنفوذ و بدون واسطه به نام نمایش به کودکان و نوجوانان می‌رساند و امیدواریم بتوانیم لحظاتی شاد، همراه با آموزه‌های اخلاقی و ارزشی را به بچه‌ها هدیه کنیم.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو