معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار:

استقبال فعالان اقتصادی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66559
ساعت 11:35 شنبه 23 ارديبهشت 1402
معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار از استقبال فعالان اقتصادی داخلی و خارجی در دو روز نخست نمایشگاه ایران اکسپو 2023 ، از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه آزاد خبر داد.

به گزارش فرينا، محمد هدایی با ارائه گزارشی از فعالیت غرفه منطقه آزاد چابهار در دو روز نخست پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران گفت: غرفه منطقه آزاد چابهار در دو روز گذشته میزبان سرمایه‌گذارانی از کشورهای هند، پاکستان، عمان، عراق و ازبکستان در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری به‌ویژه در بخش انرژی بود.

هدايي ادامه داد: در نشسته‌ای مشترکی که با هیات های خارجی انجام شد، فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار در حوزه‌های نفت و انرژی، صنایع تولیدی، شیلات، گردشگری، خدمات اجتماعی و زیربنایی به بازدیدکنندگان عرضه‌شده و ظرفیت‌های ترانزیتی و لجستیکی نیز موردبحث و گفتمان قرار گرفت.

به گفته وي، پتانسیل‌های اقتصادی چابهار در حوزه صنایع تولیدی و ترانزیتی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که از سوی این هیات ها مورد استقبال واقع شد.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار همچنین از حضور پرشور سرمایه‌گذاران ایرانی و شرکت‌های فعال کشور در این غرفه خبر داد و تأکید کرد: فعالان اقتصادی داخلی نیز با حضور در نشسته‌ای تخصصی حوزه جذب سرمایه و ترانزیت کالا برای فعالیت در منطقه آزاد چابهار اعلام آمادگی کردند.

شناسه خبری: 66559

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو