گامی کوتاه تا آغاز عملیات بهسازی و نوسازی معابر و مبلمان شهری

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66557
ساعت 11:31 شنبه 23 ارديبهشت 1402
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: طرح بهسازی معابر و مبلمان شهری چابهار تأمین مالی شده و به‌زودی آغاز می‌شود.

به گزارش فرينا، امیر مقدم با اشاره به تأمین منابع مالی موردنیاز طرح بهسازی و نوسازی معابر شهری اظهار داشت: این طرح باهدف توسعه فضای شهری و ارتقا خدمات به شهروندان به‌زودی عملیاتی می‌شود. 

مقدم ادامه داد: در این پروژه بخش عمده‌ای از معابر، کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی و مبلمان شهری در محدوده‌های تعیین‌شده، بازسازی و نوسازی می‌شود تا شهر برای ورود به فصول پاییز و زمستان که احتمال بارندگی بیشتر است، آمادگی داشته باشد.  

به گفته وي، پس از تصویب طرح الحاق و توسعه محدوده منطقه آزاد چابهار، سازمان در تلاش است تا مطالبات مردم شهر و روستاهای ملحق شده به این منطقه در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی، آموزشی، تفریحی، ورزشی، خدماتی و رفاهی را تأمین کند.  

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از تصویب بودجه‌ای بالغ‌بر 160 میلیارد تومان برای طرح مذکور درراستای تأمین مطالبات به‌حق مردم، خبر داد و گفت: در این طرح، ساماندهی معابر شهرک دی، در اولویت اجرایی قرار دارد و بودجه تصویب‌شده در طول سال جاری بنا به اولویت‌بندی در مناطق مختلف صرف بهسازی و نوسازی خواهد شد. 

مقدم در پایان خاطرنشان کرد: با سیاست‌گذاری‌هایی که در سال 1402 از سوی این سازمان طراحی‌شده، توسعه شهری و آبادی روستاها در برنامه‌های اولویت‌دار قرار دارد و تا پایان سال جاری با همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی و دولتی، محدوده منطقه آزاد چابهار شاهد تحولات بزرگی در حوزه زیرساخت‌ها و رفاهیات برای مردم خواهد بود.

شناسه خبری: 66557

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو