فردا با حضور دبیرشورایعالی رونمایی می شود؛

معرفی 370 پروژه سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد به ارزش 5 میلیارد یورو / فرآیند صدور مجوزات فعالیت اقتصادی در منطقه تسهیل می‌شود

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری_صنعتی و ویژه اقتصادی با اشاره به اینکه مهمترین اهداف حضور در نمایشگاه ایران اکسپو 2023 ارائه فرصت‌های صادراتی و جذب سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد است، گفت: در دومین روز برگزاری نمایشگاه بیش از 370 پروژه و فرصت سرمایه گذاری به ارزش 5 میلیارد یورو به صورت رسمی معرفی خواهد شد. 

به گزارش فرینا، حجت الله عبدالملکی، در خصوص برنامه بخش نمایشگاهی مناطق آزاد در نمایشگاه ایران اکسپو 2023 گفت: با توجه به اینکه قیمت و‌ کیفیت محصولات در مناطق آزاد ایران با مشابه این محصولات در کشورهای پیشرفته جهان قابل رقابت است، یکی از مهمترین اهداف حضور مناطق آزاد در این نمایشگاه معرفی فرصت‌های صادراتی است. 
عبدالملکی ادامه داد: همچنین در مدت برگزاری این نمایشگاه برای سرمایه گذاران علاقمند به مناطق آزاد برنامه های متنوع و نشست های تخصصی در جهت معرفی فرصت های سرمایه گذاری برگزار خواهد شد. 
وی افزود: فردا دوشنبه 18 اردیبهشت نیز در دومین روز برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2023، 370 پروژه و فرصت سرمایه گذاری به ارزش 5 میلیارد یورو در مناطق آزاد ایران به صورت رسمی معرفی خواهد شد. 
مشاور رییس جمهور گفت: بیش از 200 سرمایه‌گذار خارجی در کنار سرمایه‌گذاران داخلی در نمایشگاه ایران اکسپو 2023 حضور دارند و با معرفی فرصت سرمایه گذاری مناطق آزاد تفاهم نامه‌ها و قرارداد‌های برای رشد سرمایه گذاری در این مناطق به امضا خواهد رسید. 
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و‌ ویژه اقتصادی تاکید کرد: ما این قول را به سرمایه‌گذاران مناطق آزاد تجاری خواهیم داد که با حضور خود در این مناطق امکان سرمایه‌گذاری در پروژهای سودآوری را خواهند داشت و همچنین فرآیند صدور مجوزات فعالیت اقتصادی در منطقه تسهیل خواهد شد.

پنجمین نمایشگاه معرفی توانمندی های صادراتی ایران (IRAN EXPO 2023) از 17 تا 20 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برپاست. علاقمندان می توانند برای بازدید از غرفه های مناطق آزاد به سالن تخصصی مناطق آزاد 38A مراجعه نمایند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو