منطقه آزاد کیش در کانون تعاملات سرمایه گذاری در نمایشگاه ایران اکسپو 2023

حضور فعال سازمان منطقه آزاد کیش در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران اکسپو 2023 تهران؛ گامی موثر در راستای معرفی شایسته فرصت های سرمایه گذاری و صادراتی این منطقه است.

به گزارش فرینا، صبح امروز یکشنبه 17 اردیبهشت با آغاز به کار پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران اکسپو 2023 تهران، سازمان منطقه آزاد کیش همچون مناطق هفت گانه کشور با حضوری فعال، نقش مهم و ارزشمندی در زمینه معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری و صادراتی این منطقه را بر عهده دارد.

غرفه سازمان منطقه آزاد کیش با ارائه 65 فرصت سرمایه گذاری و برگزاری نشست های تخصصی با محوریت سرمایه گذاری و صادرات؛ میزبان فعالان این حوزه و علاقمندان جهت بازدید از این رویداد بزرگ اقتصادی است.

فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش در حوزه های "گردشگری، شهر سلامت، شهر نمایشگاهی، محور ویژه تمدن ها، ساماندهی نوار ساحلی و برخی فرصت های سرمایه گذاری ورزشی کیش" با محوریت "اکوپارک، تم پارک کودک و خانواده، مارینا پارک طلوع، کافه کتاب، فروشگاه های ساحلی، غرفه های سلامت، مجتمع خدماتی تفریحی، پیست های اتومبیل رانی، کارتینگ، دهکده ساحلی، مجتمع های چند منظوره، هتل ها، سالن های شهرک نمایشگاهی بین المللی، نمایشگاه ها و فروشگاه های محصولات صادراتی، مراکز تخصصی جامع خدمات سلامت و... است.

گفتنی است تعداد 3 شرکت تولیدی و دانش بنیان کیش "همانند ساز بافت، کیش چوب و شرکت تولید پودر کربنات کلسیم(کاوا)" در این رویداد حضور دارند که از این سه شرکت؛ محصولات "همانند ساز بافت وشرکت تولید پودر کربنات کلسیم(کاوا)"برای نخستین بار در خاورمیانه تولیدو صادرات قابل توجهی در سنوات گذشته به صورت پیوسته داشته اند و از دستاوردهای این منطقه محسوب می شود که در نمایشگاه ایران اکسپو2023 تهران معرفی خواهد شد.

فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد در این نمایشگاه به صورت مشترک به زبان های فارسی و انگلیسی در قالب کتابچه تدوین و ارائه می شود تا به نحو شایسته فرصت های سرمایه گذاری این منطقه به سرمایه گذاران خارجی در هریک از مناطق معرفی شود.

با توجه به حضور سرمایه گذاران خارجی در این رویداد؛ فرصت های سرمایه گذاری هریک از مناطق جداگانه در قالب فایل فشرده، کتابچه و فایل های الکترونیک ارائه می شود.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :