سردار نوعی اقدم:

مسئولان تکریم ارباب رجوع را در دستور کار قرار دهند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66434
ساعت 15:08 دوشنبه 11 ارديبهشت 1402
پیشكسوت دوران دفاع مقدس و فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه، رفتار با ارباب رجوع در اداره ها، سازمان ها و نهادهای خدمت رسان را نیازمند بازنگری دانست و گفت: مسئولان باید تکریم ارباب رجوع و خدمتگزاری صادقانه به مردم را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش فرینا، سردار حاج رحیم نوعی اقدم در نخستین یادواره 420 شهید منطقه آزاد ماکو یاداور شد : به فرموده  امام خمینی (ره)  شهدا امام زادگان عشقند و برای رواج فرهنگ از خود گذشتگی و شهادت باید از جان مایه گذاشت.

وی با بیان اینکه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به عنوان مدیر جهادی و انقلابی می تواند منشا اثر برای پیشرفت منطقه باشد از مسئولان استانی، کشوری و مردم منطقه خواست تا در رسیدن به اهداف منطقه وی را همراهی کنند.

سردار نوعی اقدم با اشاره به اینکه مردم در نظام جمهوری اسلامی، ولی نعمت و صاحب انقلاب هستند، افزود: 44 سال است که مردم برای این انقلاب سینه سپر کرده اند که این جانفشانی، مسئولیت خدمت به مردم را دو چندان می کند.

وی یادآور شد: هنگامی که امام خمینی (ره) خود را خدمتگذار مردم می دانست و  می فرمود رهبر ما آن طفل 13 ساله است که نارنجک به خود می بندد و زیر تانک می رود، با این حساب همه ما مسئولان خادم مردم هستیم وباید در برابر مردم کرنش کنیم.

این همرزم شهید سلیمانی خطاب به رئیس جمهور و دولتمردان گفت: انتظار نداریم همه مشکلات را  یک شبه حل کنید اما می توانید مسئولانی منصوب ب کنید که به مردم ارج نهند  و ادبیات حسن خلق را در اداره ها  زنده کنند .

وی  توصیه کرده مدیران کارمندانی که برخورد شایسته با ارباب رجوع دارند را تشویق و با کارمندانی که با ادبیات بد با مردم برخورد می کنند را توبیخ کنند.

نوعی اقدم افزود: در هر مسئولیت و جایگاهی باشیم، بدهکار شهدا هستیم زیرا شهدا بودند که سینه سپر کردند، جان دادند و امروز امنیت، قدرت و  زندگی ما مدیون و مرهون خون شهداست.

این رزمنده پیشکسوت اضافه کرد:‌ باید توجه داشته باشیم که شهیدهمدری، بنر و تبلیغات نمی خواهد بلکه شهید پیرو می خواهد. باید راه شهدا را ادامه دهیم و راه آنها در چند کلمه خلاصه می شود: خدایی بودن، اهل بیتی بودن و پیروی و  اطاعت از ولایت و امامت بودن است.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو