قجری خبر داد:

حضور هماهنگ مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در دوازدهمین رویداد اینوتکس 2023

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66267
ساعت 10:17 شنبه 19 فروردين 1402
مدیر فرهنگی، هنری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور از حضور هماهنگ تمامی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در دوازدهمین رویداد اینوتکس 2023 خبر داد.

به گزارش فرینا؛ علی قجری با اعلام این خبر گفت: اینوتکس به عنوان بزرگترین رویداد فناوری و نوآوری کشور فرصتی است تا دستاوردها و توانمندی‌های بسیار زیاد مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در معرض دید عموم سرمایه گذاران داخلی و خارجی، نخبگان، اعضای زیست فناوری و نوآوری کشور و نخبگان و اساتید این حوزه قرار گیرد.

قجری افزود: این برای نخستین بار است که در نظر داریم تا به صورت یکپارچه و منسجم نسبت به معرفی ظرفیت‌ها و فعالیت های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این رویداد حاضر شویم و یقین داریم تمامی بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از مشاهده توانمندی‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، شگفت زده خواهند شد.

وی گفت: امیدواریم امسال و در دوازدهمین دوره رویداد ارزشمند اینوتکس شاهد حضور پرشور فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری باشیم و این رویداد آغاز خوبی برای سال رشد تولید به شمار آید. فعالان اقتصادی و مجموعه‌های فناورانه در مجموعه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ظرفیت‌های بی بدیلی را برای کمک به تحقق شعار سال دارند و این آمادگی وجود دارد تا در همکاری با معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری سهم موثر را در پیشبرد اقتصاد دانش بنیان کشور بر عهده گیرند.

گفتنی است دوازدهمین رویداد بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس در تاریخ 19 تا 22 اردیبهشت ماه سال 1402 در محل پارک فناوری پردیس با حضور صدها استارتاپ، شرکت دانش بنیان، صندوق ها و نهاد مالی و اعضای زیست بوم فناوری و نوآوری کشور برگزار خواهد شد. امسال برای نخستین بار در نمایشگاه اینوتکس، رویداد فینوتکس نیز تدارک دیده شده است که یک رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری، شامل: جشنواره معرفی و تجلیل از تاثیرگذارترین نهادهای تامین مالی و سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، برگزاری پنل‌ها، سمینارها، کارگاه‌های آموزشی و تبیینی کافه سرمایه در قالب برگزاری جلسات B2B و همرسانی بین تیم‌ها، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و دانش بنیان با سرمایه‌گذارهای حقوقی و حقیقی در جهت ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری و سرمایه پذیری خواهد بود.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو