استقبال کم‌نظیر گردشگران از منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66265
ساعت 10:26 شنبه 19 فروردين 1402
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند آمار نهایی بازدید گردشگران از شهرهای آبادان خرمشهر را اعلام کرد.

 به گزارش فرینا، حجت‌الاسلام و المسلمین عادل فریحی، در تشریح آمار بازدید گردشگران نوروزی از شهرهای آبادان و خرمشهر، بیان کرد: در نوروز سال جاری با توجه تقارن آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، سفرهای نوروزی شروعی زودهنگام داشت.

حجت الاسلام فریحی افزود: با توجه به حضور گسترده کاروان‌های راهیان نور در منطقه، همچنین تمایل هم‌میهنان برای سفر به شهرهای آبادان و خرمشهر پس از پایان یافتن پاندمی کرونا، فرآیند حضور گردشگران در منطقه آزاد اروند بر خلاف سال‌های گذشته، از 10 روز زودتر و در تاریخ 15 اسفندماه، کلید خورد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس و با احتساب بازه زمانی 15 اسفندماه لغایت 13 فروردین‌ماه، بالغ بر 311 هزار و 290 نفر اقامت در منطقه آزاد اروند به ثبت رسید که این تعداد اقامتگاه‌های گردشگری و اردوگاه‌های منطقه را شامل می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند یادآور شد: در مجموع تعداد 2 میلیون 73 هزار نفر گردشگر طی 28 روز از منطقه آزاد اروند و جاذبه‌های دیدنی، گردشگری، تاریخی و دفاع مقدس در شهرهای آبادان و خرمشهر بازدید به‌عمل آوردند که در نوع خود یک آمار کم‌نظیر است.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو