رئيس كميته بهداشت و سلامت ستاد اجرايي خدمات سفر قشم خبر داد؛

23 فروشگاه متخلف در قشم پلمب شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66179
ساعت 09:49 چهارشنبه 9 فروردين 1402
رئيس كميته بهداشت و سلامت ستاد اجرايي خدمات سفر قشم گفت: براساس بازرسي هاي انجام شده از واحدهاي صنفي در قشم، 23 فروشگاه متخلف پلمب شدند.

به گزارش فرینا، ياسر مرادي با اعلام اين مطلب، اظهار داشت: از 25 اسفند 1401 تا پايان هفتمين روز فروردين1402، به طور ميانگين روزانه 207 عمليات بازرسي از سوي 17 كارشناسان سلامت محيط و كار شبكه بهداشت و درمان قشم انجام شده است.
مرادی با تاكيد بر اينكه در اين مدت دو هزار و 490 بازرسي از مراكز مختلف انجام شده است، افزود: يك هزار و 707 مورد از اقدامات انجام شده به حوزه سلامت مواد غذايي مربوط مي شود كه علاوه بر پلمپ 23 واحد متخلف، 11 فروشگاه هم به مراجع قضايي معرفي شدند.
وی يادآور شد: در مدت زمان ياد شده همچنين 783 مورد بازديد از اماكن عمومي جزيره قشم توسط كارشناسان سلامت محيط و كار شبكه بهداشت و درمان قشم انجام شده است.
به گفته رئيس كميته بهداشت و سلامت ستاد اجرايي خدمات سفر قشم، 629 مورد بازرسي هم توسط نيروهاي اين كميته به صورت مشترك با ساير ادارات و نهادها صورت گرفته است.
شايان ذكر است؛ از ابتداي تعطيلات پايان سال (25 اسفند 1401) تا پايان وقت هفتمين روز از فروردين 1402 تعداد 674 هزار و 334 گردشگر از سه مسير هوايي، زميني و دريايي با هدف بازديد از اماكن بي نظير گردشگري اين منطقه آزاد، وارد جزيره زيباي قشم در جنوب كشور شده اند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو