تشریح ویژه برنامه‌های ورزشی نوروز 1402 سازمان منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66174
ساعت 09:36 چهارشنبه 9 فروردين 1402
سرپرست مدیریت ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، برنامه‌های ورزشی ویژه نوروز 1402 را تشریح کرد.

به گزارش فرینا، پیمان ادیبی، در تشریح ویژه برنامه‌های نوروز 1402، بیان کرد: در ایام نوروز سعی شد تا علاوه بر استفاده جوانان و خانواده‌های اهل بوم منطقه، میهمانان نوروزی نیز از ظرفیت‌های ورزشی شهرهای آبادان و خرمشهر استفاده کنند.

ادیبی با تأکید بر لزوم ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه در روزهای آغازین سال، افزود: بر همین اساس، یک‌دوره مسابقات قایقرانی در رودخانه کارون خرمشهر برگزار شد که حاصل همکاری مدیریت ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند و هیأت قایقرانی این شهرستان بود.

وی، تصریح کرد: همچنین سایر ورزش‌های آبی نیز در رودخانه کارون خرمشهر همه روزه در جریان است که با استقبال کم نظیری از سوی مردم شهرستان و میهمانان نوروزی مواجه است.

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند یادآور شد: در ادامه ویژه برنامه‌های نوروزی سازمان منطقه آزاد اروند، یک دوره مسابقات طناب‌کشی آقایان و بانوان نیز در پارک‌های دو شهرستان آبادان و خرمشهر، همه روزه در حال اجرا است و به نفرات برتر نیز، جوایزی اهداء می‌شود.

ادیبی ادامه داد: مسابقات «فریزبی» دیگر رشته‌ ورزشی است که در این فهرست ویژه برنامه‌های نوروزی گنجانده شده و برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود. این مسابقات با شرکت 15 تیم در زمین چمن مصنوعی شهدای نفت آبادان برگزار می‌شود.

وی، به انجام همایش ورزش‌های صبحگاهی همگانی در آبادان و مسابقات پدل برد در خرمشهر، به‌صورت روزانه خبر داد و خاطرنشان کرد: همایش ورزش‌های شامگاهی نیز در ایام نوروز در خرمشهر در حال برگزاری است.

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند افزود: همایش بازی‌های فکری و مسابقات مینی‌فوتبال، دیگر رشته‌های ورزشی است که در قالب ویژه برنامه نوروزی این سازمان در فهرست اجرا قرار دارد.

ادیبی اظهار کرد: مسابقات داژبال و مینی‌فوتبال ویژه جوانان خرمشهری نیز در ایام نوروز در این شهرستان به انجام رسید.

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند در پایان خاطرنشان کرد: مینوشهر نیز در ایام نوروز، میزبان مسابقات ماهیگیری و بادکنک‌پرانی در ساحل اروند کوچک خواهد بود.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو