مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

علما و مبلغین برای ارتقای «فرهنگ کار» در بین جوانان اهتمام ویژه کنند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66171
ساعت 09:54 چهارشنبه 9 فروردين 1402
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ ارتقای فرهنگ کار موجب رشد تولید و به تبع آن مهار تورم در جامعه خواهد شد و علما و مبلغین در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش فرینا، حسین گروسی شامگاه سه شنبه در نشست رهیافت جهادتبیین با حضور علما و مبلغین تشیع و تسنن شهرستان ماکو افزود:‌ مهمترین رسالت در شرایط کنونی جامعه، جهاد تبیین است و علما و روحانیون در این خصوص وظیفه مضاعفی دارند.

گروسی، پیوست فرهنگی تمام پروژه ها را جزو اولویت های سازمان منطقه آزاد ماکو برشمرد و اضافه کرد: در گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری به جوانان تاکید دارند، با بهره گیری  از ظرفیت جوانان و تلفیق آن با تجربیات بزرگترها می توان رشد اقتصادی و رشد تولید را در منطقه رقم زد.

وی وحدت بین اقوام مختلف و شهروندان منطقه آزاد ماکو را مثال زدنی عنوان کرد و افزود:‌ تحقق اهداف سازمان منطقه آزاد ماکو بدون همکاری، همیاری علما و مبلغین و فرهنگ سازی بین تمام شهروندان امکان پذیر نیست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر اینکه وحدت بین امت اسلامی را دشمنان نمی توانند تحمل کنند افزود:‌ فرهنگسازی برای کار و مسئولیت پذیری در جوانان با همت شما علما و تبلیغ آن بین آحاد جامعه امکان پذیر است.

گروسی در پایان خاطر نشان ساخت:‌ اگر همدلی و کارمضاعف را همچنان حفظ کنیم منطقه آزاد ماکو در توسعه، از مناطق آزاد دیگر جلو خواهد زد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو