افزايش تبليغات محيطي در جزيره قشم باهدف راهنمايي و تسهيل سفر گردشگران

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66164
ساعت 11:47 سه شنبه 8 فروردين 1402
رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از افزايش تبليغات محيطي در سطح جزيره باهدف راهنمايي و تسهيل سفر گردشگران خبر داد.

به گزارش فرینا، حسين مرادي با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اينكه امسال ورود گردشگران به جزيره نسبت به سال قبل افزايش داشته است، تبليغات محيطي را به‌منظور افزايش اطلاع‌رسانی و رفاه حال گردشگران افزايش داده‌ایم.

مرادی ادامه داد: از آغاز ستاد اجرايي خدمات سفر تا ششم فروردین‌ماه، 6 هزار متر بنر اطلاع‌رسانی جاذبه‌های قشم، ترويج فرهنگ عفاف و حجاب، تبريك سال نو و ماه مبارك رمضان چاپ و در سطح شهر نصب شده كه اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال قبل نزديك به 100 درصد رشد داشته است.

وی يادآور شد: همچنين چاپ بروشورهاي اطلاع‌رسانی به‌منظور آگاهي گردشگران از جاذبه‌های جزيره، اماكن اقامتي، تفريحي و خدماتي نيز در دستور كار اين كميته قرار داشته و تاكنون نزديك به 100 هزار بروشور چاپ و در مبادي ورودي جزيره توزيع شده است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با اشاره به چاپ استيكرهاي راهنماي قشم گردي، اظهار كرد: تمام اطلاعات مربوط به جزيره قشم اعم از نقشه، مشخصات جاذبه‌های طبيعي، فرهنگي و تاريخي، شماره تماس و نشاني اماكن اقامتي، تجاري و تفريحي روي پرتال اطلاع‌رسانی ستاد سفر قشم قرار گرفته و گردشگران با اسكن باركد مندرج روي استيكرهاي راهنماي قشم گردي می‌توانند به‌صورت آنلاين به اين اطلاعات دست يابند.

مرادی، ادامه داد: به‌منظور رفاه حال گردشگران نزديك به 150 هزار استيكر نيز چاپ شده و در مبادي ورودي در اختيار گردشگران قرار گرفته است.

وي همچنين از راه‌اندازی مركز تماس ستاد اجرايي خدمات سفر قشم خبر داد و اضافه كرد: مرکز تماس تلفنی این ستاد با شماره تلفن 076-35252000 از ساعت 8 صبح تا 24 آماده پاسخگویی به گردشگران، مسافرامرکز تماس قشمن نوروزی و قشموندان است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در پايان خاطرنشان كرد: علاوه بر اقداماتي كه در بالا ذكر شد، توليد محتواي گسترده‌ای در قالب خبر، گزارش، كليپ، اينفوگرافي، موشن گرافي و فيلم انجام شده و در رسانه‌های رسمي و فضاي مجازي منتشر و موجب آشنايي بيشتر هم‌وطنان با جزيره جهاني قشم شده است.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو