رييس كميته فرهنگي و اماكن تفريحي مطرح كرد:

افطار تا سحر قشم، پرشور و نوروزي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66163
ساعت 11:46 سه شنبه 8 فروردين 1402
رييس كميته فرهنگي و اماكن تفريحي از برگزاري برنامه‌های ويژه نوروز و ماه رمضان از افطار تا سحر در جزيره به‌منظور پذيرايي شايسته از گردشگران خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت‌الاسلام سيداحمد حسيني با اعلام اين مطلب اظهار كرد:  با توجه به تقارن ماه مبارك رمضان و نوروز سعي کرده‌ایم تا برنامه‌ریزی مطلوب، گردشگران از حضور در جزيره قشم هم‌زمان با بهار بندگي بهره كافي را ببرند.

رييس كميته فرهنگي و اماكن تفريحي ادامه داد: به همين منظور تمامي مجتمع‌های تجاري و بازارهاي قشم از افطار تا سحرگاه باز هستند تا گردشگران با خيالي آسوده و فراغ بال به گردش بپردازند.

وي همچنين اظهار داشت: بازارچه‌های صنایع‌دستی، غرفه‌های ارائه خدمات، کشتی‌های تفريحي، بنادر و فرودگاه قشم نيز شب‌ها به‌صورت مستمر در حال ارائه خدمات هستند.

حجت‌الاسلام حسيني اظهار كرد: علاوه بر این‌ها ویژه‌برنامه‌های مذهبي مخصوص ايام ماه مبارك رمضان در مساجد قشم برپاست و گردشگران و قشموندان می‌توانند علاوه بر تفريح در جزيره قشم از اين برنامه‌ها نيز بهره ببرند.

رييس كميته فرهنگي و اماكن تفريحي يادآور شد: تلاش داریم‌ تا برنامه‌های فرهنگي و هنري همچون كنسرت و جشنواره‌های هنري و فرهنگي را شب‌ها برگزار كنيم تا روزه‌داران، به‌راحتی از اين برنامه‌ها استفاده كنند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو