برگزاری جشن بهار در بهار و نوروز اروند به مدت 10 شب در آبادان و خرمشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66136
ساعت 08:58 سه شنبه 8 فروردين 1402
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، از برگزاری جشن‌های بزرگ به‌مناسبت تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، در آبادان و خرمشهر خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت‌الاسلام و المسلمین عادل فریحی، با تبریک فرا رسیدن سال نو و حلول ماه میهمانی خدا، بیان کرد: جشن‌های بزرگی با عنوان بهار در بهار و نوروز اروند به مناسبت تقارن بهار طبیعت و قرآن به مدت 10 شب در پارک معلم آبادان و فضای سبز جنب پل جدید خرمشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم‌ها، هر شب از ساعت 21 الی 23 برای علاقه‌مندان جشن‌هایی برپا است و از ساعت 20 الی 24، غرفه‌های فرهنگی برای بازدید عموم در همین اماکن دایر است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: بخش کتاب و کتابخوانی، حجاب و عفاف، کودک و نوجوان، کودک و خلاقیت، مضمون غرفه‌های دایر در محل این مراسمات است.

حجت‌الاسلام و المسلمین فریحی، ادامه داد: در جشن بهار در بهار و نوروز اروند سخنرانی‌های موضوع محور تئاتر، استندآپ کمدی، مسابقه و بازی کودک، مسابقه خانواده و نورافشانی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه، در 10 شب، 10 موضوع محوریت برگزاری این جشن‌ها را تشکیل خواهد داد، بیان کرد: صله رحم در نوروز، فضیلت ماه رمضان، تکریم پدر و مادر، اخلاق در خانواده، کمک به همدیگـر، شهرخوب شهروندخوب، ویژگی افراد موفق (اخلاق و تخصص)، مهارت آموزی، استعداد و توانایی و تکریم مادران موضوعاتی هستند که در خلال برگزاری جشن بهار در بهار و نوروز اروند به آن پرداخته می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در پایان، از اهدای روزانه دویست جایزه به شرکت کنندگان در جشن های مورد اشاره خبر داد.

شناسه خبری: 66136

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو