ارائه خدمات مطلوب به مهمانان نوروزی در جزیره کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66113
ساعت 15:49 شنبه 5 فروردين 1402
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، در بازدید از فعالیت برخی از کمیته های 13 گانه ستاد نوروزی به ویژه کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی؛ از نیروهای زحمتکش این مجموعه در راستای ارائه خدمات شایسته به مهمانان نوروزی قدردانی کرد.

به گزارش فرینا، سعید پورزادی به همراه برخی از مسئولان سازمان و شرکت های تابعه در بازدید از بندرگاه و فرودگاه کیش، گفت: افزایش لندینگ کرافت ها، شناورهای مسافری و ارائه خدمات شایسته به مسافران ورودی زمینه ساز جلب رضایتمندی و ترغیب سفرهای مجدد به جزیره می شود.

پورزادی فعالیت شناورهای دریایی و نحوه عملکرد شبانه روزی پرسنل کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد نوروزی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در چند روز گذشته به علت نا مساعد شدن شرایط جوی و خروج به هنگام خودورها از جزیره کیش در حوزه ترافیک خودرویی موفق عمل کردیم.

وی همچنین بر ارائه خدمات فرودگاهی و ایفای نقش خطیر حوزه های مختلف به ویژه شرکت های هواپیمایی، پلیس فرودگاه، حراست و آتش نشانی  اشاره کرد و اظهار داشت: برج مراقبت فرودگاهی کیش با تلاش و زحمات شبانه روزی؛ نقش بسزایی در راستای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی را ایفا می کند.

بر اساس این گزارش، از 25 اسفند 1401 تا سوم فروردین امسال تعداد 89 هزار و 733 مسافر از طریق مسیرهای دریایی و هوایی از اقصی نقاط کشور به جزیره کیش سفر کرده اند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو