ارائه خدمات مطلوب به مهمانان نوروزی در جزیره کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66113
ساعت 15:49 شنبه 5 فروردين 1402
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، در بازدید از فعالیت برخی از کمیته های 13 گانه ستاد نوروزی به ویژه کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی؛ از نیروهای زحمتکش این مجموعه در راستای ارائه خدمات شایسته به مهمانان نوروزی قدردانی کرد.

به گزارش فرینا، سعید پورزادی به همراه برخی از مسئولان سازمان و شرکت های تابعه در بازدید از بندرگاه و فرودگاه کیش، گفت: افزایش لندینگ کرافت ها، شناورهای مسافری و ارائه خدمات شایسته به مسافران ورودی زمینه ساز جلب رضایتمندی و ترغیب سفرهای مجدد به جزیره می شود.

پورزادی فعالیت شناورهای دریایی و نحوه عملکرد شبانه روزی پرسنل کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد نوروزی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در چند روز گذشته به علت نا مساعد شدن شرایط جوی و خروج به هنگام خودورها از جزیره کیش در حوزه ترافیک خودرویی موفق عمل کردیم.

وی همچنین بر ارائه خدمات فرودگاهی و ایفای نقش خطیر حوزه های مختلف به ویژه شرکت های هواپیمایی، پلیس فرودگاه، حراست و آتش نشانی  اشاره کرد و اظهار داشت: برج مراقبت فرودگاهی کیش با تلاش و زحمات شبانه روزی؛ نقش بسزایی در راستای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی را ایفا می کند.

بر اساس این گزارش، از 25 اسفند 1401 تا سوم فروردین امسال تعداد 89 هزار و 733 مسافر از طریق مسیرهای دریایی و هوایی از اقصی نقاط کشور به جزیره کیش سفر کرده اند.

آخرین اخبار

گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403
گزارش صادرات و واردات در 9 ماهه سال 1403 سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري