بازدید و نظارت از تأسیسات گردشگری منطقه آزاد اروند در ایام نوروز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66108
ساعت 14:53 شنبه 5 فروردين 1402
مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات تأسیسات گردشگری و کسب رضایتمندی گردشگران در ایام نوروز، بازدید و نظارت این مدیریت از مراکز اقامتی، هتل ها، مهمان پذیرها و دفاتر خدمات مسافرتی منطقه، زود تر از هرسال آغاز شد.

به گزارش فرینا، سید محمد سیدی با اعلام این خبر، افزود: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان و استقبال گردشگران از شهرستان های آبادان و خرمشهر؛ بعنوان مقصد اصلی سفر، مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند زود تر از سال های گذشته بازدید و نظارت بر مراکز گردشگری را در دستور کار خود قرارداد.

سیدی ضمن بیان اینکه ارزیابی و کنترل سطح خدمات ارائه شده به گردشگران از اولویت های این مدیریت است؛ اظهار داشت: در راستای تکریم مهمان های نوروزی نظارت مستمر و بازدیدهای دوره ای بر ارائه خدمات تأسیسات گردشگری به جد دنبال می کنیم.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند ابراز امیدواری کرد تا با نظارت مستمر بر رعایت ضوابط و مقررات و ارتقاء سطح ارائه خدمات در مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری منطقه بتوانیم خدمات مطلوبی در ایام نوروز به مسافران ارائه نموده و سفر خوب و خوشی را برای آنها فراهم نمائیم.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو