رييس كميته فرهنگي و اماکن تفريحي ستاد اجرايي خدمات سفر قشم اعلام كرد:

شور نوروزي در قشم با برگزاري كنسرت خواننده هاي سرشناس كشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66080
ساعت 08:15 شنبه 5 فروردين 1402
رييس كميته فرهنگي و اماکن تفريحي ستاد اجرايي خدمات سفر قشم گفت: با حضور نزديك به 20 خواننده سرشناس كشور و برگزاري كنسرت در دو سالن قشم، شور نوروزي جزيره و گردشگران را فراگرفته است.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام سيد احمد حسيني با اعلام اين خبر اظهار كرد: با توجه به تقاضا و استقبال گردشگران و قشموندان از اجراي كنسرت هاي موسيقي، برنامه ريزي براي اجراي كنسرت هاي نوروزي در سالن نمايشگاه هاي بين المللي و تالار وحدت جزيره قشم انجام شده است.
وي ادامه داد: سالن نمايشگاه هاي بين المللي با يك هزار و 200 نفر گنجايش هرشب پذيراي گردشگراني است كه جزيره قشم را براي سفر و حضور در کنسرت هاي موسيقي انتخاب كرده اند.
حجت الاسلام حسيني افزود: همچنين در تالار وحدت شهر قشم با ظرفيت 600 نفر نيز، خواننده هاي مطرح و محبوب كشور اجرا خواهند داشت تا لحظاتي به ياد ماندني از سفر به قشم را براي هموطنان ثبت كنند.
به گفته رييس كميته فرهنگي و اماکن تفريحي ستاد اجرايي خدمات سفر قشم، كنسرت هاي نوروزي جزيره از يكم تا دوازدهم فروردين ماه برگزار شده وعلاقمندان مي توانند براي خريد بليط به سايت هاي رسمي بليط فروشي مراجعه نمايند.
بنابراين گزارش، قشم هرسال و به ويژه در ايام نوروز ميزبان ميليون ها گردشگري است كه اين جزيره زيبا را به عنوان مقصد سفر انتخاب كرده اند و برنامه هاي شاد و مفرحي از جمله جشنواره هاي هنري و فرهنگي، كنسرت، نمايشگاه هاي صنايع دستي و اقوام به منظور ثبت لحظاتي ماندگار براي گردشگران در اين جزيره برگزار مي شود.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو