رييس ستاد اجرايي خدمات سفر قشم خبر داد:

230 هزار گردشگر در 6 روز به قشم وارد شدند / استقبال چشمگير گردشگران از سفر به قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66042
ساعت 18:04 پنج‌شنبه 3 فروردين 1402
رييس ستاد اجرايي خدمات سفر قشم گفت: حدود 230 هزار گردشگر از 25 اسفندماه 1401 تا يكم فروردين ماه 1402 به جزيره قشم وارد شدند.

به گزلرش فرینا، افشار فتح الهي با اعلام اين خبر افزود: مهمانان نوروزي قشم توسط بنادر لافت و پهل، بندر شهيد ذاكري و فرودگاه بين المللي به جزيره سفر كردند.

فتح الهی ادامه داد: در 6 روز گذشته نزديك به 220 هزار از گردشگران از مسير دريايي و مبادي ورودي لافت و پهل و بندر شهيد ذاكري به جزيره قشم وارد شدند كه اين رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيش از 15 درصد رشده داشته است.

به گفته رييس ستاد اجرايي خدمات سفر قشم، در اين مدت حدود 10 هزار گردشگر نيز از طريق فرودگاه بين المللي قشم، به جزيره وارد شدند كه نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 8 درصدي همراه بوده است.

فتح الهي خاطر نشان كرد: در همين زمان بيش از 44 هزار خودرو از طريق بنادر لافت و پهل به جزيره وارد شدند كه آمار ورود خودرو نيز نسبت به سال قبل 12 درصد رشد داشته است.

رييس ستاد اجرايي خدمات سفر قشم، آمار ورود گردشگر در طول سال 1401 به ويژه فصل پاييز و زمستان نيز با رشد 60 درصدي نسبت همراه بوده و پيش بيني مي شود جزيره يكي از شلوغ ترين نوروزها را پشت سر بگذارد.

وي تصريح كرد: تمهيدات لازم براي پذيرايي مناسب از گردشگران در نظر گرفته شده و اميدواريم هموطنان از حضور در جزيره جهاني قشم لذت ببرند.

بنابراين گزارش، با توجه به جاذبه هاي طبيعي بي شمار گردشگري جزيره، هر ساله ميليون ها نفر از هموطنان قشم را به عنوان مقصد سفر انتخاب مي كنند و با توجه به ازدحام مهمانان نوروزي ستاد اجرايي خدمات سفر قشم تمام امكانات و نيروهاي خود را براي ارائه خدمات مناسب به گردشگران بسيج كرده است.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو