جمعيت قشم طي پنج روزگذشته از مرز دو برابر فراتر رفت/آغوش جزيره به روي گردشگران باز است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66037
ساعت 17:58 پنج‌شنبه 3 فروردين 1402
رئيس ستاد اجرايي خدمات سفر قشم گفت: جمعيت 170 هزار نفري قشم طي پنج روز گذشته (25 تا 29 اسفند 1401) با حضور ميهمانان و گردشگران از نقاط مختلف كشور افزون بر دو برابر شد.

به گزارش فرینا، افشار فتح الهي با اعلام اين مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اين مدت افزون بر 175 هزار ميهمان و گردشگر از دو اسكله پهل و شهيد حقاني بندرعباس و مسير هوايي فرودگاه بين المللي منطقه آزاد قشم، وارد اين جزيره زيبا شدند.
وي افزود: ورود بيش از 175 هزار گردشگر بهي قشم در مدت 5 روز آخر سال گذشته در مقايسه با مدت مشابه سال 1400 از رشد 20 درصدي برخوردار است.
رئيس ستاد اجرايي خدمات سفر قشم با اعلام اينكه تمام تدابير در راستاي استقبال از ميهمانان نوروز 1402 در اين ستاد پيش بيني شده است، ادامه داد: با توجه به استقبال خوب هموطنانمان براي سفر به قشم انتظار ميرود جزيره با شلوغ ترين نوروز هرماه باشد.
به گفته وي، خوشبختانه تدابير مورد نياز در زمينه تامين مايحتاج عمومي انبوه ميهمانان و گردشگران جزيره پيش بيني شده و با توجه به شرايط آب و هوايي بسيار مناسب اين روزهاي قشم، انتظار ميرود تا پايان تعطيلات نوروزي ميزبان بيش از يك ميليون و 500 هزار نفر از هموطنانمان باشيم.
فتح الهي همچنين تقارن بهار طبيعت با بهار قرآن و ماه مبارك رمضان، گفت: برنامه هاي فرهنگي و هنري ويژه اي براي ماه رمضان تحت عنوان "افطار تا سحر" از سوي معاونت فرهنگي و اجتماعي سازمان منطقه آزاد پيش بيني شده است.
وي خاطر نشان كرد: همچنين ويژه در زمينه جشنواره ها و كنسرت ها با حضور چهره هاي شاخص هنري كشورمان با هدف انتقال شادي و نشاط به مردم قشم و گردشگران برنامه ريزي شده است.
رئيس ستاد اجرايي خدمات سفر قشم بيان داشت: خوشبختانه در زمينه اقامت ميهمانان جزيره قشم هم تمامي اماكن اقامتي شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، ميهمانسراها با بيش از 12 هزار تخت و همچنين 100 واحد بوم گردي در روستاهاي هدف گردشگري و كمپ پارك هاي مجهز به امكانات مورد نياز مردم، پذيراي انبوه گردشگران جزيره هستند.
شايان ذكر است؛ اين روزها انبوه ميهمانان نوروزي از سه مسير دريايي، زميني و هوايي به قشم اين بزرگترين جزيره غير مستثل جهان در جنوب ايران سفر مي كنند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو