رئيس هيات هاي مذهبي قشم در ديدار با مديرعامل سازمان منطقه آزاد عنوان كرد؛

عملكرد سازمان منطقه آزاد قشم مثبت و رضايت بخش است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66035
ساعت 17:58 پنج‌شنبه 3 فروردين 1402
رئيس هيات هاي مذهبي قشم گفت: عملكرد و اقدامات سازمان منطقه آزاد در دوره دولت انقلابي و جهادي آيت الله رئيسي مثبت و مورد رضايت همگاني است.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مصيب هرمزي در ديدار نوروزي با افشار فتح الهي رئيس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قشم در محل ستاد اجرايي خدمات سفر قشم با اعلام اين مطلب، اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات بسيار ارزشمندي در دوره جديد اداره سازمان منطقه آزاد در زمينه اقتصاد و توسعه زيرساخت انجام شده كه نتيجه آن به ياري خدا به مهار تورم و فراهم شدن شرايط مناسب معيشتي براي مردم اين ديدار منجر خواهد شد.
وي با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري با عنوان" مهار تورم، رشد توليد"، ادامه داد: اميدوارم در حوزه مهار تورم با هدف آرامش در زندگي و معيشت مردم هم اتفاقات خوبي در سال 1402 رقم بخورد.
رئيس هيات هاي مذهبي قشم همچنين با تبريك عيد نوروز و تقارن آن با بهار قرآن و ماه مبارك رمضان، از اقدامات سخت كوشانه ستاد اجرايي خدمات سفر قشم و كميته هاي 17 گانه آن هم تقدير كرد.
وي تصريح كرد: نتيجه كار انقلابي و جهادي در پيشگاه الهي محفوظ است و اين روزها همه ما شاهد تلاش خستگي ناپذير دست اندركاران اين ستاد جهت فراهم كردن بهترين شرايط براي انبوه ميهمانان و گردشگران نوروز 1402 در اين منطقه آزاد هستيم.

** مردم ايران پاي آرمان هاي انقلاب ايستاده اند
رئيس ستاد اجرايي خدمات سفر قشم هم در اين ديدار با شادباش فرارسيدن سال نو گفت: مردم ايران به عنوان ملتي بي نظير در طول 44 سال گذشته نشان دادند كه پاي آرمان هاي بلند انقلاب، شهدا و امام شهدا ايستاده اند.
افشار فتح الهي در ديدار رئيس شوراي اسلامي، شهردار شهر قشم و جمعي از معتمدان و رئيس هيات هاي مذهبي شهرستان قشم، اظهار داشت: توطئه هاي مستمر دشمنان نظام در مقاطع مختلف با عنايت ويژه خداوند مهربان و حضور معنادار و مقتدرانه مردم ارادتمند به انقلاب، در هم شكسته شده است.
وي ادامه داد: دسيسه هاي دشمنان انقلاب اگر در هر كشور ديگري اعمال شده بود به طور حتم منجر به سقوط حكومت ها مي شد اما مردم ايران از ابتدا تا به امروز با تمام وجود پاي اعتقادات ديني و عشق به ايران عزيز و نظام و رهبري انقلاب همانند آنچه در مراسم 22 بهمن امسال مشاهده كرديم  ايستاده اند.
رئيس ستاد اجرايي خدمات سفر قشم با اشاره به نامگذاري امسال از سوي حضرت آيت الله خامنه اي (مد ظلله العال) تحت عنوان "كنترل تورم، رشد توليد"، افزود: با عنايت الهي و اجراي برنامه هاي تدوين شده با تمام وجود براي تحقق راهكار ارائه شده از سوي مقام معظم رهبري كوشش خواهيم كرد.
وي يادآور شد: وجود بعضي از كاستي ها در كشور با توجه به جنگ نابرابري كه دشمنان قسم خورده انقلاب ايجاد كرده و مي كنند، طبيعي است اما اميدواريم با اقدامات جهادي در دولت انقلابي آيت الله رئيسي، از اين سختي ها هم عبور كنيم.
فتح الهي تصريح كرد: ستاد اجرايي خدمات سفر قشم به صورت شبانه روزي در زمينه استقبال از ميهمانان و گردشگران نوروزي مشغول فعاليت هستند و آمار چند روز گذشته نشان از شلوغ ترين نوروز اين جزيره زيبا دارد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو