بازديد مشاور رئيس جمهوري از نمايشگاه مد و لباس در قشم

مشاور رئيس جمهور و دبير شوراي عالي مناطق آزاد در سفر يك روزه به قشم از نمايشگاه عفاف و حجاب (مد و لباس اسلامي – ايراني) بازديد كرد.

به گزارش فرينا، حجت الله عبدالملكي در اين بازديد كه افشار فتح الهي مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم وي را همراهي مي كرد، از برگزار كنندگان اين نمايشگاه به واسطه عرضه پوشاك ايراني - اسلامي تقدير كرد.
وي گفت: بسياري از بانوان ايراني علاقمند به استفاده از پوشش اسلامي - ايراني هستند كه طراحان دانش بنيان كشورمان اقدامات مهمي در اين زمينه انجام دادند كه نمونه هاي آن در نمايشگاه مد و لباس  قشم عرضه شده است.
مدير نمايشگاه مد و لباس هم در اين بازديد گفت: 15 برند از لباس هاي ايراني و اسلامي توسط طراحان و توليد كنندگان از 7 شهر كشورمان شامل تهران، اصفهان، قم، كاشان، مازندران، مشهد و همدان در غالب 30 غرفه در نمايشگاه قشم حضور دارند.
سعيد جام آبادي ادامه داد: نمايشگاه عفاف و حجاب (مد و لباس ايراني – اسلامي) پيش از برگزاري در منطقه آزاد قشم تنها در استان هاي همدان، كرمانشاه، اصفهان و خراسان شمالي برپا شده بود.
شايان ذكر است؛ نمايشگاه عفاف و حجاب (مد و لباس اسلامي – ايراني) از 29 اسفند 1401 تا سوم فروردين 1402 به طور رسمي از ساعت 22 تا 24 در طبقه همكف مجتمع بزرگ الماس شهر قشم براي بازديد و خريد علاقمندان، داير است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو