پیام تبریک «دكتر عبدالملکی» به مناسبت سال نو

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در پیامی فرارسیدن سال نو را به عموم هموطنان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در متن پیام تبریک «حجت الله عبدالملکی» آمده است؛

همزمانی بهار طبیعت و بهار قرآن و ترنم صدای حول حالنا الی احسن الحال با نوای روحبخش ربنای افطار بر عموم هموطنان ایران اسلامی تبریک و تهنیت باد.
همه کارگزاران و فعالان اقتصادی در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به شعار «مهار تورم، رشد تولید» مزین شده، ماموریت ویژه ای خواهند داشت و ما خدمتگزاران مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه سرمایه گذاران، کارآفرینان و کارگران توانمند فعال در این مناطق که افسران و سربازان اقتصادی کشور هستند، نهایت تلاش خود را در این زمینه بکار خواهیم بست، ان شاالله.
امسال تلاش خواهیم کرد با تبدیل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به «بهشت سرمایه گذاری» و با کاهش هزینه‌های زائد تولید، در کاهش تورم و رشد تولید موثر باشیم.
همچنین افتخار داریم امسال نیز همچون سالهای گذشته با بسیج همه امکانات خود میزبان نوروزی مردم خوب ایران در مناطق آزاد باشیم و به این خدمت برخود می بالیم.
آرزوی ما در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تداوم حلاوت و شیرینی عید در همه ایام سال برای مردم و سرافرازی مداوم پرچم خوشرنگ جمهوری اسلامی ایران است.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو