مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، از آغاز طرح تبلیغات مناطق گردشگری ارس در سطح ملی خبر داد و اظهار داشت: با هدف کمک به جذب گردشگر و رونق بازار ارس، تصاویری فاخر از جاذبههای تاریخی، فرهنگی و تفریحی منطقه با تلاش همکاران این مدیریت تهیه شده و بهصورت مستمر و روزانه در رسانههای شهرهای مختلف ایران و تمامی استانها منعکس خواهد شد.
به گزارش فرینا، مجید قنبرزاده با بیان اینکه ظرفیتهای گردشگری ارس برای میلیونها نفر در ایران ناشناخته مانده است، یکی از هدفگذاریهای سال 1402 در راستای احیاء برندینگ ارس را، معرفی ایدهآل جاذبههای گردشگری محدودههای جلفا، خداآفرین، نوردوز و قلیبیگلو خواند.
قنبرزاده با اشاره به پخش بیش از یک هزار دقیقه برنامه از این منطقه در شبکههای تلویزیونی مختلف در سالجاری، توضیح داد: در ماههای اخیر تهیهکنندگان شبکههای تلویزیونی با هماهنگی این مدیریت در ارس حضور یافتهاند و در ایام نوروز شاهد پخش تولیدات و معرفی ارس در شبکههای تلویزیونی سراسری خواهیم بود.
وی با اشاره به آمادهسازی محدوده ارس جهت پذیرایی از گردشگران با تلاش کلیه کمیتههای ستاد هماهنگی خدمات سفر و سایر دستگاهها، از نصب علایم راهنمایی، اطلاعرسانی و نظرسنجی ارائه خدمات در کلیه اماکن خدماترسان خبر داد و گفت: در سایهی تعاملات فیمابین تبلیغات محیطی گردشگری ارس در تبریز و چند شهر دیگر جهت هدایت مسافران نوروزی به جلفا و خداآفرین و نوردوز به نمایش در میآید.