معرفی جاذبه های گردشگری ارس در رسانه های سراسر کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65991
ساعت 08:21 يکشنبه 28 اسفند 1401
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، از آغاز طرح تبلیغات مناطق گردشگری ارس در سطح ملی خبر داد و اظهار داشت: با هدف کمک به جذب گردشگر و رونق بازار ارس، تصاویری فاخر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و تفریحی منطقه با تلاش همکاران این مدیریت تهیه شده و به‌صورت مستمر و روزانه در رسانه‌های شهرهای مختلف ایران و تمامی استان‌ها منعکس خواهد شد.‌

به گزارش فرینا، مجید قنبرزاده با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری ارس برای میلیون‌ها نفر در ایران ناشناخته مانده است، یکی از هدف‌گذاری‌های سال 1402 در راستای احیاء برندینگ ارس را، معرفی ایده‌آل جاذبه‌های گردشگری محدوده‌های جلفا، خداآفرین، نوردوز و قلی‌بیگلو خواند.‌

قنبرزاده با اشاره به پخش بیش از یک هزار دقیقه برنامه از این منطقه در شبکه‌های تلویزیونی مختلف در سالجاری، توضیح داد: در ماه‌‌های اخیر تهیه‌کنندگان شبکه‌های تلویزیونی با هماهنگی این مدیریت در ارس حضور یافته‌اند و در ایام نوروز شاهد پخش تولیدات و معرفی ارس در شبکه‌های تلویزیونی سراسری خواهیم بود.

وی با اشاره به آماده‌سازی محدوده ارس جهت پذیرایی از گردشگران با تلاش کلیه کمیته‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر و سایر دستگاه‌ها، از نصب علایم راهنمایی، اطلاع‌رسانی‌ و نظرسنجی ارائه خدمات در کلیه اماکن خدمات‌رسان خبر داد و گفت: در سایه‌ی تعاملات فی‌مابین تبلیغات محیطی گردشگری ارس در تبریز و چند شهر دیگر جهت هدایت مسافران نوروزی به جلفا و خداآفرین و نوردوز به نمایش در می‌آید.‌

آخرین اخبار

گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403
گزارش صادرات و واردات در 9 ماهه سال 1403 سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري