گشایش مرکز پزشکی، ورزشی و تفریحی مریم در جزیره کیش

با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش مجموعه پزشکی، ورزشی و تفریحی مریم با اعتبار 120 میلیارد تومان در جزیره کیش افتتاح شد.

به گزارش فرینا، مجموعه ورزشی، تفریحی و گردشگری مریم با هدف ارائه خدمات متمایز و منطبق بر استانداردهای جهانی فعالیت خود را با حضور سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا نوری سرمایه گذار پروژه و جمعی از مدیران سازمان آغاز کرد.

سعید پورزادی در حاشیه آیین گشایش این مرکز از این مجموعه به عنوان پروژه فاخر در راستای افزایش استانداردهای ورزشی در کیش یاد کرد و افزود: در حوزه شهرسازی، هر شهر به محله، مرکز محله و زیر محله تقسیم بندی می شود و افتتاح این مرکز در فاز 4 صدف به عنوان مرکز محله؛ هویت جدیدی به این شهرک مسکونی می بخشد.

پورزادی با بیان این که  یکی از سیاست های ما توسعه مراکز ورزشی و افزایش سرانه ورزشی است؛ خاطر نشان کرد: این مرکز می تواند در توسعه گردشگری ورزشی نقش مهمی ایفا کند که برای ما بسیار حائز اهمیت است.

مرکز پزشکی، ورزشی و تفریحی مریم در زمینی به مساحت 3300 مترمربع و با زیربنای 3400 متر مربع در مدت 20 ماه و با هزینه 120 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در فاز 4 شهرک صدف ساخته شده است.

قسمت پزشکی مجموعه در سه طبقه به مساحت 800 متر مربع شامل مطب، داروخانه و آموزشگاه پزشکی است و قسمت ورزشی نیز در دو سالن  و هر کدام به مساحت 1200 متر مربع و جمعا 2400 متر مربع شامل بدنسازی با جدیدترین امکانات ورزشی برای خانم ها و آقایان در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، طراحی فضاهای ورزشی این مجموعه، متناسب با الگوهای مدرن معماری و ایجاد حس آرامش در محیطی دلنشین صورت پذیرفته است و در ساخت این مجموعه از بهترین سیستم های تهویه، نور و روشنایی، سقف های جدید اکسپوز و همچنین از جدیدترین نوع ساخت و ساز به نام کوبیاکس با سقف های بلند استفاده شده است.

گفتنی است کوبیاکس از سیستم‌های پیشرفته ساخت دال بتنی به شمار می‌رود و اجرای سقف با ضخامت پایین و دهانه بلند را امکان‌پذیر می‌کند.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو