عیسی فرهادی در همایش ائمه جمعه گیلان در انزلی؛

اتاق فکر فرهنگی منطقه آزاد انزلی آماده استفاده از ظرفیت ائمه جمعه است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65988
ساعت 07:39 يکشنبه 28 اسفند 1401
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در نشست ائمه جمعه گیلان که در سالن فرهنگیان برگزار شد با بیان اینکه ائمه جمعه منطقه آزاد انزلی را از خود بدانند گفت: منطقه آزاد انزلی فرصت خوبی برای برنامه ریزی فرهنگی است و آماده ایم این ظرفیت را در اختیار ائمه جمعه قرار دهیم.

به گزارش فرینا، عیسی فرهادی افزود: هرچه فاصله بین این منطقه و ائمه جمعه زیاد شود دشمنان از آن سوء استفاده می کنند. این منطقه می تواند با دراختیار قرار دادن ظرفیت های موجود برای برای برگزاری جلسات ماهانه ائمه جمعه از سوء استفاده احتمالی دشمنان جلوگیری کند.

فرهادی با اشاره به برخی اقدامات فرهنگی منطقه آزاد انزلی در سال گذشته مانند اردوی فرهنگی راهیان نور، برگزاری کنگره سرداران شهید و سایر فعالیت های فرهنگی، مذهبی گفت: بخش فرهنگی منطقه آزاد انزلی با اقداماتی نظیر اختصاص نمازخانه و ایجاد مسجدی درخور و شایسته در ساحل، پخش اذان در اوقات شرعی و استفاده از ظرفیت بسیجیان در تعطیلات نوروز اقدامات فرهنگی موثری در تعطیلات نوروز و ایام ماه مبارک رمضان انجام دهد.

وی با بیان اینکه مردم بومی متدین و ارزشی منطقه، غرفه داران و کارمندان این سازمان پوشش اسلامی را رعایت می کنند گفت: رعایت حجاب و عفاف از سوی گردشگران نیز در این منطقه مورد تاکید قرار گرفته و با جدیت دنبال می شود. همچنین 104 غرفه برای افراد بومی جهت عرضه صنایع دستی در نظر گرفته شده تا بتوانند صنایع دستی خود را بفروش برسانند .

گالری تصاویر

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو