جشن گلریزان ویژه آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در منطقه آزاد انزلی برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65975
ساعت 13:27 شنبه 27 اسفند 1401
جشن گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در سالن همایش های منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش فرینا، این مراسم با محوریت کمک و دستگیری از زندانیان جرایم غیرعمد با حضور رییس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی و معاونین و جمعی از مدیران سازمان و استان گیلان، صاحبان صنایع معدن و تجارت و دیگر مسئولین برگزار شد.

رییس ستاد دیه استان گیلان با اشاره به مسولیت خطیر ستاد دیه گفت: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی از اصلی‌ترین رویکردها و برنامه‌های ستاد دیه و خیرین است که در این زمینه گام‌های جدی و اساسی نیز برداشته شده است.

علی رضا یزدانی، با اشاره به این که محکومان مالی بیشترین طیف زندانیان جرایم غیرعمد را شامل می‌شوند، گفت: در این بین بدهکاران اوراق تجاری چک و سفته و مهریه، بیشترین جمعیت را در گیلان به خود اختصاص داده اند.

یزدانی در همین زمینه تصریح کرد: با کمک خیرین و ستاد دیه بخش بزرگی از بدهی زندانیان جرایم مالی غیرعمد که مستحق آزادی بودند، پرداخت و بستر بازگشت آنها به آغوش خانواده‌هایشان مهیا شده است.

وی اضافه کرد: یکی از رویکردهای اصلی این ستاد کمک به آزادی بانوان زندانی جرایم غیرعمد است که در این زمینه اقدامات مؤثری شروع شده است.
رئیس ستاد دیه استان گیلان ادامه داد: ماه رمضان سال گذشته 302 زندانی جرایم غیر عمد آزاد شدند، که مجموعا 106میلیارد این افراد بدهی داشتند. همچنین بالغ بر 70 میلیارد بخشش هم در این زمینه انجام شده است.

یزدانی، با بیان اینکه هم اکنون 500 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های گیلان هستند، افزود: امسال با همت ستاد دیه استان و مشارکت خیرین 260 نفر از، زندانیان جرایم غیر عمد آزاد شدند که مجموع بدهی آن ها 240 میلیارد بود.

رئیس ستاد دیه استان گیلان، با اعلام افزایش حضور و مشارکت خیران در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان گیلان بیان کرد: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تبدیل به یک فرهنگ حسنه در استان شده و در بسیاری از ایام مبارک سال، خیران در نمایندگی ستاد دیه استان حضور می‌یابند.
 

گالری تصاویر

شناسه خبری: 65975

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو