رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم خبر داد:

راه‌اندازی مرکز تماس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65969
ساعت 09:37 شنبه 27 اسفند 1401
رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از راه‌اندازی مرکز تماس تلفنی این ستاد با شماره تلفن 35252000-076 خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین مرادی با اعلام این خبر گفت: مرکز تماس تلفنی ستاد خدمات سفر باهدف تسهیل دسترسی گردشگران به اطلاعات گردشگری جزیره و انعکاس بی‌واسطه انتقادات و پیشنهادات راه‌اندازی شده است.

مرادی ادامه داد: این مرکز از ساعت 8 صبح تا 24 آماده پاسخگویی به گردشگران و قشموندان می‌باشد.

وی تصریح کرد: گردشگران می‌توانند اطلاعات آخرین وضعیت بنادر و سفرهای دریایی، اطلاعات پروازی و فرودگاهی، وضعیت دسترسی به جاذبه‌های گردشگری طبیعی و مراکز خرید را از اپراتورهای مستقر در این مرکز دریافت کنند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم یادآور شد: همچنین انعکاس پیشنهادات و انتقادات در راستای ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده به گردشگران و گزارش‌های مردمی نیز، از طریق این مرکز امکان‌پذیر خواهد بود.

به گفته مرادی، گزارشات دریافت شده توسط مرکز تماس، مستقیما به رییس ستاد اجرایی خدمات سفر و روسای کمیته‌ها ارسال خواهد شد.

آخرین اخبار

توسعه پایدار چابهار در گرو رویکرد علمی و بازنگری در مفهوم رقابت است
ارتقای مهارت‌های نیروی انسانی از لوازم ضروری ارتقای بهره‌وری است/ نباید بی‌جهت برای مردم محدودیت ایجاد کرد
نمایشگاه «کیش‌اکسپو» بستری برای گسترش همکاری‌های اقتصادی تا افق 2035 است
آغاز به‌کار نمایشگاه بین‌المللی کیش اکسپو 2025 با تمرکز بر دیپلماسی اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی
برگزاری نشست کمیته ماده 3 با محوریت تمدید مهلت واردات در جزیره کیش

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
نقش بی‌بدیل شلمچه در پیوند اقتصاد انرژی ایران و عراق
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟