رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم خبر داد:

راه‌اندازی مرکز تماس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65969
ساعت 09:37 شنبه 27 اسفند 1401
رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از راه‌اندازی مرکز تماس تلفنی این ستاد با شماره تلفن 35252000-076 خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین مرادی با اعلام این خبر گفت: مرکز تماس تلفنی ستاد خدمات سفر باهدف تسهیل دسترسی گردشگران به اطلاعات گردشگری جزیره و انعکاس بی‌واسطه انتقادات و پیشنهادات راه‌اندازی شده است.

مرادی ادامه داد: این مرکز از ساعت 8 صبح تا 24 آماده پاسخگویی به گردشگران و قشموندان می‌باشد.

وی تصریح کرد: گردشگران می‌توانند اطلاعات آخرین وضعیت بنادر و سفرهای دریایی، اطلاعات پروازی و فرودگاهی، وضعیت دسترسی به جاذبه‌های گردشگری طبیعی و مراکز خرید را از اپراتورهای مستقر در این مرکز دریافت کنند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم یادآور شد: همچنین انعکاس پیشنهادات و انتقادات در راستای ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده به گردشگران و گزارش‌های مردمی نیز، از طریق این مرکز امکان‌پذیر خواهد بود.

به گفته مرادی، گزارشات دریافت شده توسط مرکز تماس، مستقیما به رییس ستاد اجرایی خدمات سفر و روسای کمیته‌ها ارسال خواهد شد.

آخرین اخبار

موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري