تماشای زیبایی‌های خلیج فارس با 685 شناور در جزیره قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65968
ساعت 09:38 شنبه 27 اسفند 1401
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: گردشگران جزیره قشم می‌توانند زیبای‌های این آبراه مهم را با استفاده از 685 شناور نظاره‌گر باشند.

به گزارش فرینا، ایوب زارعی با اعلام این مطلب اظهار داشت: 685 شناور شامل 600 قایق کوچک، 80 آلاچیق شناور و 5 فروند شناور تفریحی در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز 1402، میهمانان و گردشگران ایرانی و خارجی را در سفر دریایی جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس، همراهی می‌کنند.

زارعی ادامه داد: بخشی از 600 فروند قایق کوچک همه روزه علاقمندان سفرهای دریایی را به تماشای خلیج دلفین‌های بازیگوش هنگام و بخش دیگری هم آنان را با عبور بر روی آب‌های این جزیره به نظاره جنگل‌های دریایی حرا از مسیر چند اسکله گردشگری می‌برند.

به گفته وی، میهمانان‌ نوروزی همچنین در سفر به این جزیره با سوار شدن بر روی 80 فروند آلاچیق شناور، می‌توانند تصاویر جالب و دیدنی این سرزمین آب و آفتاب را از طریق دورببن و تلفن‌های همراه خود ثبت و ضبط کنند.

رئیس کمیته گردشگری و اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم یادآور شد: 5 فروند شناور تفریحی هم با ظرفیت 548 مسافر همه روزه در سه نوبت و در ساعت‌های 20، 22 و 24 میزبان میهمانان‌ جزیره در سفر دریایی با اجرای موسیقی زیبای محلی و پذیرایی غذا و شیرینی‌های خوشمزه بومی هستند.

جزیره قشم با یک هزار و 491 کیلومتر مربع وسعت و جمعیتی افزون بر 160 هزار نفر در جنوب ایران قرار دارد و مردم‌ خونگرم و میهمان دوست جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس این روزها میزبان انبوه میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی هستند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو