جلسه هم اندیشی حجاب و عفاف در مبادی ورودی جزیره قشم برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65964
ساعت 09:40 شنبه 27 اسفند 1401
جلسه هم اندیشی و توجیهی حجاب و عفاف در مبادی ورودی جزیره قشم توسط کمیته امنیتی، انتظامی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و جمعی از اعضای این ستاد و تعدادی از مهمانداران شناورها و نیروهای انتظامات بندر شهید ذاکری قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم در این جلسه که اظهار داشت: دین مبین اسلام و آموزه های قرآنی همواره توصیه بر عطوفت و مهربانی داشته است و ما نیز باید صبر و حوصله  اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کنیم. 
امید مهدوی مجد ادامه داد: اعتقادی به برخورد قهری نداریم و معتقدیم که با فرهنگسازی و فعالیت فرهنگی باید برای رعایت حجاب و عفاف تبلیغ و تلاش کرد، اما اگر شاهد تکرار تخلف و اعمال خلاف قانون باشیم، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم در پایان خاطرنشان کرد: موضوع حجاب و عفاف مساله ای است که باید با همراهی و هماهنگی میان سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه و با تاکید بر فرهنگسازی، در جامعه پیگیری و تبلیغ شود. 
براساس این گزارش قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم نیز در این جلسه فرهنگسازی جهت رعایت حجاب و عفاف توسط گردشگران و هموطنان را بخشی از فعالیت فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ غنی جزیره قشم دانست. 
حجت الاسلام محمد سعید آخوندی همچنین تاکید کرد: تذکر لسانی جهت رعایت حجاب و عفاف یکی از اقدامات شایسته جهت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که باید با بیان شیوا و با مهر اجرایی شود.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو