در راستای تحقق راهبرد ارتقای سطح علمی قشم؛

تفاهم‌نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و دانشگاه پیام‌نور امضاء شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65963
ساعت 09:33 شنبه 27 اسفند 1401
تفاهم‌نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و دانشگاه پیام‌نور در راستای تحقق راهبرد ارتقای سطح علمی قشم با حضور افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و ابراهیم تقی زاده، رییس دانشگاه پیام نور امضاء شد.

به گزارش فرینا، این تفاهم نامه به منظور تحقق اقتصاد دانش بنیان، افزایش بهره وری، تنظیم رابطه متقابل تحصیل و اشتغال، گسترش همکاری و تعاملات فعال بین المللی به امضا رسیده است.
توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی، بهره مندی از دانش فنی دانشگاه در صنایع جزیره از دیگر اهداف امضای تفاهم‌نامه است.
با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای تبدیل قشم به هاب انرژی منطقه و گسترش زیرساخت های فیزیکی، تربیت نیروی متخصص و توانمند نیز از جمله اقداماتی است که به موازات توسعه زیرساخت ها در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار دارد و راهبردی ارتقای سطح علمی جزیره نیز با همین هدف اتخاذ شده است.
تعمیق و گسترش روابط با دانشگاه های مطرح و تراز اول به منظور ارتقای سطح علمی و افزایش رشته های تخصصی به ویژه در حوزه اقتصاد دریا محور، از ابتدای دولت سیزدهم در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفته است و پیش از این انعقاد تفاهم نامه راه اندازی پردیس بین الملل دانشگاه شهید بهشتی و افتتاح پردیس بین الملل دانشگاه تهران با همین هدف به سرانجام رسیده است.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو