مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

مسجد جامع امام علی (ع) شهر قشم نمادی از وحدت و همدلی امت اسلامی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز عملیات ساخت مسجد جامع بزرگ شهر قشم که با حضور برادران و خواهران شیعه و اهل سنت این جزیره انجام شد، به عنوان نمادی از وحدت و همدلی امت اسلامی نام برد.

به گزارش فرینا، افشار فتح‌الهی در این مراسم اظهار داشت: مسجد جامع امام علی (ع) به عنوان یک نماد فرهنگی و مذهبی برای برپایی آئین‌های ویژه به خصوص نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

فتح الهی ادامه داد: امیدواریم هرچه زودتر با یاری همه خیران و دغدغه‌مندان جزیره قشم، مسجد جامع و مصلی امام علی (ع) در زمینی به مساحت 17 هزار و 634 متر مربع با بیش از 26 هزار متر مربع زیربنا برای آئین‌های ویژه اسلامی ساخته شود.

به گفته وی، این مکان آبرویی برای نسل‌های آینده این جزیره خواهد بود و بسیار خوشحالیم که کلنگ ساخت این مجموعه ارزشمند همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به زمین زده شد.

شایان ذکر است؛ در این آئین، حضرت آیت‌الله محمد عبادی زاده نماینده مقام معظم رهبری در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، افشار فتح‌الهی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، عادل پیغامی عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد، سرهنگ حجت امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و مدیران و مسئولان ادارات و نهادها و بزرگانی از اهل سنت هم حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو