برگزاری رویداد بین المللی رادمان گامی موثر در مسیر جامعه علمی کشور

امام جمعه کیش استفاده از ظرفیت ها و زیرساخت های جزیره کیش را گامی موثر در راستای ارتقاء فعالیت ها و رویدادها در سطح ملی و بین المللی عنوان کرد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز در آیین اختتامیه رویداد بین المللی رادمان با بیان این که اسلام بر اثرگذاری و کاربردی بودن فعالیت ها و تلاش ها در هر زمینه ای تاکید دارد، گفت: نگاه اسلام به فعالیت ها در هر زمینه از جمله فعالیت های علمی، دقیق است و برگزاری رویداد بین المللی رادمان را در جامعه علمی اثرگذار دانست.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز به نیت و تقرب الهی در فعالیت ها اشاره کرد و افزود: اسلام بر فعالیت های جمعی و گروهی تاکید بسیار دارد.

وی به تقویت و کمک به افراد خلاق به ویژه نسل جوان با استفاده از زیرساخت ها و امکانات موجود در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: در بحث بین المللی شدن این رویداد می توان از توانمندی های جزیره کیش و تبدیل آن به پایگاه و پایلوتی برای برگزاری این رویداد در سطح ملی و بین المللی استفاده کرد.

امام جمعه کیش با بیان این که با آسیب شناسی و مساله شناسی می توان راه کار آفرینی درستی انجام داد افزود: در بیانیه گام دوم نیز بهترین راه کارها برای برون رفت از مشکلات کشور ارائه شده است که دستیابی به آن ها به دولت سازی، جامعه سازی و ایجاد تمدن نوین اسلامی در عصر ظهور منجر خواهد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو