معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد:

توسعه زیرساخت‌های لجستیکی منطقه آزاد چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65903
ساعت 11:33 يکشنبه 21 اسفند 1401
معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار، از توسعه زیرساخت‌های لجستیکی منطقه آزاد با اعتباری بالغ‌بر 455 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش فرینا، عبدالحکیم آصفی با اشاره به احداث دو باب انبار سرپوشیده در محوطه انبارهای عمومی بندر شهید کلانتری گفت: این پروژه شامل دو انبار سرپوشیده به مساحت کلی 8000 با اعتبار اولیه 455 میلیارد ریال از سال 1399 آغاز شده بود که فاز اول آن با افتتاح یک باب انبار به مساحت 4000 مترمربع در تراس A تکمیل گردیده است.

آصفی با بیان این که انبارهای مذکور با توجه به نوع طراحی، علاوه بر امکان دپوی کالا، دارای قابلیت بارگذاری کالاهای سنگین به‌صورت فله را نیز دارند.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: با بهره‌برداری از این انبار، علاوه بر افزایش درآمدهای عملیاتی سازمان، زمینه نگهداری کالاهای تجار و بازرگانان در شرایط ایمن و مطلوب بهبود می‌یابد و از مفقود شدن احتمالی و آسیب دیدن آنها در اثر عوامل محیطی جلوگیری میگردد.

وی در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا دو ماه آینده، فاز دوم پروژه که شامل یک باب انبار سرپوشیده به مساحت 4000 مترمربع میباشد در تراس C نیز به‌منظور افزایش بیشتر ظرفیت انبارش کالاها و در راستای ارائه خدمات بیشتر به فعالان اقتصادی، به بهره‌برداری خواهد رسید.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو