بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر دو روزه خود به استان مازندران با حضور در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از ظرفیت ها، توانمندی های عملیاتی و اراضی ویژه اقتصادی این بندر بازدید کرد .

به گزارش فرینا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیدصولت مرتضوی به همراه سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران، جلیل اسلامی عضوهیأت عامل و معاون امور بندری سازمان بنادرودریانوردی، جمعی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی، مدرس خیابانی مدیرعامل کشتیرانی ج.ا.ا و مدیران کل ستادی و دستگاه های اجرایی استان، در بندر امیرآباد حاضر و از قابلیت های لجستیکی، بندری و دریایی این بندر بازدید کرد.
مرتضوی در حاشیه این بازدید، بندرامیرآباد را محور و شریان اصلی توسعه اقتصاد کشور در حوزه دریای خزر دانست و بر توسعه حمل کالاهای کانتینری در این بندر تأکید کرد .
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در بازدید از اسکله در حال ساخت رو ـ رو ریلی، نقش ناوگان حمل و نقل دریایی را در مراودات کالا به ویژه کالاهای اساسی مهم ارزیابی کرد و گفت: با تکمیل این اسکله راهبردی، زنجیره تامین کالا و حمل و نقل ترکیبی به ویژه در بخش ریلی در بندر امیرآباد تقویت خواهد شد.
مرتضوی در پایان به موقعیت جغرافیایی و راهبردی بندرامیرآباد و مزیت همجواریش با صنایع دریایی، نیروگاه و شرکت های نفتی اشاره و ابراز امیدواری کرد مسیر پیشرفت این بندر با سیاست گذاری ویژه دولت مردمی در توسعه روابط با همسایگان شمالی بیش از پیش تسریع شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو