برگزاری جشن نیمه شعبان ویژه خانواده های تحت پوشش بهزیستی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65894
ساعت 09:38 شنبه 20 اسفند 1401
به‌مناسبت نیمه شعبان، ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، مهدی موعود (عج)، با همت مدیریت اجتماعی و محرومیت زدایی سازمان منطقه آزاد اروند، مراسم نشاط اجتماعی و اکران فیلم برای 350 نفر از افراد دارای معلویت و جامعه هدف کم برخوردار در محل سینما مهر آبادان، برگزار شد.

به گزارش فرینا؛ مدیر اجتماعی و محرومیت زدایی سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه یکی از ماه های مهم و تاثیرگذار که جایگاه بزرگ و پر فضیلتی در بین پیشوایان دینی دارد، ماه شعبان است؛ اظهار داشت: در شب ولادت منجی عالم بشریت، مهدی موعود (عج )با همکاری اداره بهزیستی آبادان و در راستای ترویج نشاط اجتماعی و استحکام بنیان خانواده در بین مددجویان، توانخواهان و زنان سرپرست خانوار طی یک مراسم صمیمانه علاوه بر صرف شام؛ اکران فیلم و موسیقی برای این عزیزان به اجرا درآمد.

احسان اسلامی تصریح کرد: این مدیریت تلاش دارد جهت بالا بردن روحیه نشاط وپویایی به مناسبت های مختلف، آیین های  متنوع شادمانی را برای این قشر مهم از جامعه، برگزار کند.

اسلامی افزود: بی تردید اثر بخشی رویدادهای مفرح و فرهنگی؛ و افزایش شادکامی در مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی، باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و حضور موثر این افراد در جامعه می شود که این خود نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

مدیر اجتماعی و محرومیت زدایی سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: با حمایت های سازمان منطقه آزاد اروند و به مناسبت فرارسیدن عید نوروز رویداد ها و اقدامات بسیار متنوع دیگری نیز در انتظار جامعه هدف این مدیریت، خواهد بود.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو