ارتقا زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی چابهار در آستانه نوروز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65833
ساعت 11:51 شنبه 13 اسفند 1401
مدیر خدمات شهری سازمان منطقه آزاد چابهار از تامین 202 چشمه سرویس بهداشتی جدید و با استاندارهای روز با هدف ارتقا زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی برای گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش فرینا، اقبال صادقی با اشاره به آغاز اقداماتی جهت آمادگی این منطقه آزاد برای استقبال از گردشگران نوروزی گفت: در نخستین اقدام برای توسعه زیرساخت‌های خدماتی، 94 چشمه سرویس بهداشتی جدید با امکانات به روز در 8 نقطه، جانمایی شده که تا پیش از پایان سال قابل بهره‌برداری می‌شود.

صادقی ادامه داد: این چشمه‌ها در مبادی ورودی شمالی و جنوبی، محدوده مجتمع‌های تجاری، پارک لیپار و محور مواصلاتی باغات گرمسیری چیکو و نارگیل جانمایی شده و در حال نصب است.

به گفته وی، 18 چشمه پرتابل نیز با هدف افزایش رفاهیات گردشگران و شهروندان در نقاط ساحلی در حال نصب است.

رییس کارگروه خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار، همچنین از نصب 40 دوش در محدوده مجتمع‌های تجاری و محل شناگاه خبر داد و گفت: از این تعداد 10 مورد در محدوده مجتمع‌های تجاری، 20 مورد ویژه آقایان و 10 مورد ویژه بانوان در محل شناگاه در حال نصب است.

صادقی با اشاره به 95 چشمه سرویس بهداشتی موجود که 40 مورد آن در حال بازسازی است، عنوان کرد: یکی از مشکلات در حوزه زیرساخت‌های بهداشتی، عدم اتصال این سرویس‌ها به شبکه آب و فاضلاب است که باعث می‌شود تامین آب مورد نیاز و تخلیه فاضلاب در ایام نوروز و به دلیل افزایش ظرفیت مصرف، با کندی صورت گیرد که در تلاش برای رفع این نقایص هستیم.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو