وزیر اقتصاد در گردهمایی مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها:

فرآیند مولدسازی برای مردم شهرها و روستاها شفاف شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر نقش مدیران کل اقتصادی استان‌ها در شفافیت و تنویر افکار عمومی درباره مولدسازی اظهار کرد: مردم همه شهرها و روستاها باید بدانند که کدام املاک در مسیر مولدسازی و کدام طرح‌ها در مسیر تکمیل قرار می‌گیرد.

به گزارش فرینا به نقل از شادا، سید احسان خاندوزی، در گردهمایی مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان‌های سراسر کشور تاکید کرد: در خصوص مولد سازی دارایی‌های دولت باید مدیران استان‌ها در مورد پروژه ها و املاک دستگاه‌های استان‌ها همرسانی کنند و به عنوان کانون اتصال در کنار استاندار باشند.

خاندوزی اضافه کرد: در خصوص مولد سازی، مدیران در استان ها در کنار کار فنی، درباره فضاسازی در سطح استان برای تنویر و اقناع افکار عمومی کار کنند. 

وی افزود: مردم همه شهرها و روستاها باید بدانند که کدام املاک در مسیر مولدسازی و کدام طرح‌ها در مسیر تکمیل قرار می‌گیرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین درباره مطالبات مدیران استانی درباره پاسخگویی بانک‌ها تاکید کرد: باید از معاون نظارتی بانک مرکزی دعوت شود تا در وزارتخانه برای هر استان یک رابط دارایی معرفی شود و در این خصوص گزارش‌گیری کنیم.

خاندوزی بیان کرد: در خصوص اطلس سرمایه گذاری هم باید یک روز خاتمه بگذاریم که مثلا تا پایان اردیبهشت همه استان ها اطلس خود را اعلام کنند؛ چرا که  ما در این خصوص به یک آمار ملی برای  پیوند نهایی نیاز داریم .

وی با اشاره به فعالیت صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان در بخش بیمه، از مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استانها خواست تا با استفاده از این ظرفیت و شناسایی مشکلات هر استان ذیل یک ستاد استانی بحران، موجبات انتفاع بیشتر مردم از این ظرفیت را فراهم کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو