نخستین همایش شیوه های نوین مدیریت آبزی پروری آغاز به کار کرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65784
ساعت 13:28 چهارشنبه 3 اسفند 1401
نخستین همایش روش های نوین مدیریت در آبزی پروری با حضور افشار فتح الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، عادل پیغامی، عضو هیات مدیره این سازمان، مهمانان خارجی، صاحب نظران، تولیدکنندگان و مجموعه های دانش بنیان حوزه شیلات و آبزی پروری در مرکز رشد قشم آغاز به کار کرد.

به گزارش فرینا، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: این همایش با هدف معرفی شیوه های جدید مدیریت برای افزایش بهره وری در بخش های مختلف شیلات، آبزی پروری و صنایع وابسته برگزار می شود.
مختار گرشاسبی، ادامه داد: استفاده از تجربیات کشورهای خارجی، هم اندیشی میان بخش های دانشگاهی و مجموعه های دانش بنیان با بخش خصوصی فعال در حوزه محصولات شیلاتی، یکی از اهداف و برنامه های سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری این همایش است.
گرشاسبی در پایان خاطرنشان کرد: برای دستیابی به هدف گذاری صورت گرفته در برنامه توسعه و افزایش میزان تولید محصولات شیلاتی و آبزیان در جزیره قشم، نیازمند هم افزایی بخش های مختلف و انتقال دانش روز و تکنولوژی های جدید هستیم.
مریم نوری بالانجی، مدیر شیلات نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم برگزاری نخستین همایش شیوه های نوین مدیریت آبزی پروری بتواند زمینه ساز انتقال تجربیات و دانش روز فعالان این حوزه با هدف توسعه فعالیت های شیلاتی در جزیره قشم باشد.
این همایش توسط معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم و مدیریت شیلات و کشاورزی این سازمان در روزهای سوم و چهارم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو