رونمایی و آغاز به کار سیستم اطفاء حریق اسکله های بندر تجاری و مسافری کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65694
ساعت 11:57 يکشنبه 23 بهمن 1401
سیستم اعلام و اطفاء حریق اسکله های بندر تجاری و مسافری کیش به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رونمایی شد.

به گزارش فرینا، سیستم اطفاء حریق اسکله های بندر تجاری و مسافری کیش به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور سعید پورزادی عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اعتباری بالغ بر 480 میلیارد ریال رونمایی و آغاز به کار کرد.

سعید پورزادی در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از رونمایی و آغاز به کار سیستم اعلام و اطفا حریق در اسکله های بندر تجاری و مسافری کیش دستور خریداری ‌کشتی آتش خوار را صادر کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش با اشاره به بهره برداری از این طرح، گفت: سیستم اطفا حریق اسلکه های بندری تجاری و مسافری کیش شامل 12 هزار و 500 متر خط انتقال آب، نصب 51 عدد شیر آتش نشانی در محوطه اسکله ها و انبارها، نصب 21 عدد مانیتور پاشش آب و فوم در محوطه اسکله ها، نصب70 جعبه آتش نشانی در انبارهای بندر کیش است.

عزت اله محمدی همچنین افزود: ساخت مخزن 1400 متر مکعبی ذخیره آب آتش نشانی، نصب 194 عدد انواع شیر آلات صنعتی، سولهپمپخانه به همراه پمپ های تزریق آب الکتریکی و دیزل و جوکی پمپ و نصب دو عدد برج اطفاء حریق جهت پاشش آب و فوم و...  در محوطه اسکله سوختی از دیگر موارد اجرا شده برای رونمایی از این طرح است.

محمدی در خصوص نحوه عملکرد سیستم اطفاء حریق بندر تجاری و مسافری کیش اظهار داشت: دکتورها پس از احساس حریق و یا فشاردادن دکمه اعلام حریق به صورت خودکار عمل می کند و همزمان به مرکز آتش نشانی نیز اعلام می شود.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو