کسب رتبه نخست مسابقات جودو هرمزگان توسط تیم منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65662
ساعت 10:28 دوشنبه 17 بهمن 1401
مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم، از کسب 9 مدال رنگارنگ توسط جودوکاران قشمی و کسب مقام نخست در مسابقات استانی جودو خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی با اعلام این خبر گفـت: مسابقات جودو استان هرمزگان به مناسبت چهل و چعرمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دو بخش نونهالان و نوجوانان درشهرستان میناب برگزار شد.
حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: تیم جودو منطقه آزاد قشم در بخش نوجوانان با درخشش و کسب چهار مدال طلا و دو مدال نقره و سه مدال برنز در مجموع بعنوان تیم نخست این کسب امتیاز کرد.
به گفته وی، تیم جودو منطقه آزاد قشم در بخش نوجوانان با درخشش و کسب چهار مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز در مجموع به عنوان تیم نخست مسابقات شناخته شد.
مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: در بخش نونهالان نیز با اجرای حرکات نمایشی به شرکت کنندگان در این بخش لوح سپاس تعلق گرفت.
تیم قشم با سرپرستی آقای کمال علیمرادی و مربیگری آقای امیر شاددل و همراهی آقای علیرضا بوژانی رئیس هیات جودو منطقه آزاد قشم و 50 نفر شرکت کننده نونهالان و نوجوانان با اقتدار و حمایت مسولین مربوطه شرکت کرد.
بنابراین گزارش، تیم منطقه آزاد قشم با سرپرستی آقای کمال علیمرادی، مربیگری آقای امیر شاددل و همراهی آقای علیرضا بوژانی رئیس هیات جودو منطقه آزاد قشم و 50 نفر شرکت کننده نونهال و نوجوان با اقتدار و حمایت مسوولین مربوطه در این مسابقات شرکت کرد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو