مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین:

آغاز رایزنی با سرمایه گذاران داخلی و خارجی 

مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی قصرشیرین با اشاره به تصویب اساسنامه منطقه و انتخاب مشاور تدوین طرح جامع گفت: با انجام این دو کار مهم به طور جدی رایزنی با سرمایه‌گذاران دارای اهلیت داخلی و خارجی آغاز شده است.

به گزارش فرینا، نادر نادری در دیدار با آیت‌الله علماء نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: امیدواریم با توجه به در اختیار داشتن دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی که امکان دسترسی به بازارهای اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق را فراهم کرده است بتوانیم با سرمایه‌گذاری مناسب و صادرات محور به محرومیت‌زدایی و اشتغال‌آفرینی در منطقه کمک کنیم. 
نادری اظهار امیدواری کرد؛ طی یک برنامه بلند مدت بیش از 10 هزار فرصت شغلی در منطقه آزاد قصرشیرین ایجاد گردد.
در این دیدار آیت الله علماء، دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی را مناسب‌ترین و با سابقه‌ترین مرزهای ارتباطی جمهوری اسلامی ایران با کشور عراق دانست و افزود: با توجه به نام و نشان و اهمیت استراتژیک این مرزها این امیدواری وجود دارد تا با شکل‌گیری و توسعه منطقه آزاد شاهد اتفاقات خوبی در راستای محرومیت‌زدایی و اشتغال‌آفرینی در استان باشیم.
 نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، همچنین بر اجرای دقیق، فنی و علمی زیرساخت‌های منطقه آزاد تأکید کرد و گفت: انتظار می‌رود همه مسئولین و سازمان ها پای کار باشند و به توسعه این منطقه مهم و تأثیرگذار کمک کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :