فراخوان شناسایی و جذب صاحبان ایده و گروه‌های خلاق و نوآور منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65650
ساعت 09:21 يکشنبه 16 بهمن 1401
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، از انتشار فراخوان برای شناسایی و جذب صاحبان ایده و گروه‌های خلاق و نورآور منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت‌الاسلام و المسلمین عادل فریحی، اظهار کرد: با هدف بسط و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی و تعالی و ترویج اخلاق و معنویت، همچنین افزایش سطح نشاط و اجتماعی میان اروندنشینان و گردشگران، فراخوانی در راستای جذب ایده‌های خلاقانه و شناسایی نوآوری‌ها در این حیطه تبیین و در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام و المسلمین فریحی، با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد اروند در صدد است تا از این طریق نسبت به تحکیم بنیان خانواده‌های اروندنشین و ارتقاء سطح آگاهی عمومی شهروندان در حیطه‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری اهتمام ورزد، بیان کرد: از دیگر اهداف ما در این فراخوان، به‌کارگیری رویکردی نو و خلاق در فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی است. همچنین تشویق، ترغیب و ایجاد فرصت برابر برای فعالین دغدغه مند در ایده‌پردازی، کشف استعدادهای نوظهور و پشتیبانی از ایده‌پردازان فرهنگی، هنری و اجتماعی، توانمندسازی کارآفرینان و رونق کسب و کار، تقویت مشارکت و مسئولیت اجتماعی بخشی از اهدافی است که در این طرح دنبال می‌شود.

وی، تصریح کرد: صاحبان ایده و گروه‌های خلاق و نوآور منطقه آزاد اروند می‌توانند در بخش فرهنگی، هنری، اجتماعی و گردشگری در قالب حوزه‌هایی از قبیل (سبک زندگی، خانواده، زنان، کودکان و نوجوانان، سلامت، ورزش، گردشگری، آسیب‌های اجتماعی، بازی و سرگرمی) پروپوزال‌های خود را در این فراخوان به اشتراک بگذارند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه مهلت شرکت در این فراخوان تا 22 بهمن‌ماه جاری خواهد بود، گفت: نحوه ارسال ایده‌ها، از طریق نشانی اینترنتی https://arvandfreezone.com/fa/innotech امکان‌پذیر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین فریحی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان و متقاضیان خلاق و نوآور می‌توانند با تکمیل فرم و پیوست طرح پیشنهادی و یا رزومه حرفه‌ای خود، همراه با نمونه کار در این فراخوان شرکت کنند، تصریح کرد: پس از بررسی طرح پیشنهادی خود و رزومه ارسال شده، جهت ارائه پروژه با ایده‌پرداز مورد نظر ارتباط برقرار خواهد شد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو