مدیر روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد؛
مدیر روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، از راه اندازی کمپین آگاهیرسانی با عنوان «خانه همسایه سرد است» در 34 فرودگاه کشور با هدف اطلاع رسانی و فرهنگسازی اصلاح الگوی مصرف گاز خبر داد.
به گزارش فرینا، سید محمد باقر یوسف زاده با بیان اینکه بخشی از مصرف بی رویه گاز به دلیل عدم اطلاع رسانی به مردم از میزان بالای مصرف انرژی در ایران در مقایسه با سایر کشورهاست گفت: آمار و ارقام رشد مصرف انرژی در کشور بسیار نگران کننده است ضمن آنکه بر اساس آمار در زمینه مصرف گاز ناترازی وجود دارد بنابراین لازم است همه مردم در راستای مدیریت صحیح و بهینه مصرف گاز مشارکت کنند تا همه شهروندان در اقصی نقاط کشور در این فصل سرد از نعمت گاز برخوردار باشند.
یوسف زاده، فرهنگ سازی در اصلاح الگوی مصرف گاز در کشور را یک ضرورت برشمرد و گفت: همکاران ما در پارس جنوبی در حال تلاش شبانهروزی برای تولید گاز و انتقال آن به سراسر کشور هستند و انتظار ما از مردم این است که با یک درجه کاهش دمای منزل خود یاریرسان فرزندان خود در صنعت نفت برای انتقال گاز به همه شهروندان کشور باشند.
وی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در زمینه کاهش مصرف گاز را از رسالت های مهم روابط عمومیهای صنعت نفت عنوان کرد و افزود: روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با راه اندازی یک کمپین آگاهیرسانی با عنوان «خانه همسایه سرد است» در 702 نمایشگر 34 فرودگاه وبیلبوردهای 10 فرودگاه بزرگ کشور اقدام کرده است که این امر می تواند در کاهش مصرف گاز و فرهنگ سازی در این زمینه موثر واقع شود.
مدیر روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه فرهنگ سازی اصلاح الگوی مصرف در رسانهها باید بصورت مستمر باشد گفت: یکی از رسالت های مهم رسانه آگاهی رسانی و متقاعدسازی مخاطب برای جلب حمایت مردم است که این امر باید در طول زمان و بصورت مستمر انجام شود بنابراین انتظار ما از رسانه ها این است که با استدلال های منطقی و علمی مخاطبان خود را نسبت به اصلاح الگوی مصرف تشویق کنند تا از این رهگذر زمینه آسایش مردم در فصل سرد سال فراهم شود.