نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی:

پهنه بافت تاریخی شهر ماکو مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد

نماینده مردم ماکو،‌ چالدران،‌ شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ داشته های تاریخی منطقه،‌ گفت: پهنه بافت تاریخی شهر ماکو مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

به گزارش فرینا،‌ محمد علیپور، در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد ماکو افزود: باید جاذبه های گردشگری منطقه آزاد ماکو به خوبی معرفی شود و این مهم نیازمند اقدام جمعی است.

علیپور با بیان اینکه برای ارتقای صنعت گردشگری در منطقه آزاد ماکو و استان، لازم است تا از هر فرصتی برای معرفی جاذبه های گردشگری این منطقه استفاده شود ابراز امیدواری کرد: دستگاه های متولی سفر با تمهیداتی که برای سفرهای نوروزی در نظر گرفته اند، زمینه شکوفایی ظرفیت های منطقه را فراهم آورده و باید بتوانیم منطقه آزاد ماکو را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی اضافه کرد: سازمان منطقه آزاد ماکو برای مرمت آثار هزینه های زیادی کرده است فلذا می توانیم باهمت بیشتر و با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و منابع، نسبت به حفظ میراث گذشتگان اقدام نماییم.

نماینده مردم ماکو،‌ چالدران،‌ شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی، به ساماندهی تابلوهای راهنمای گردشگری در سطح شهر نیز تاکید کرد و اظهار داشت: تولید محتوا و اجرای برنامه های متنوع و شاد در منطقه در ایام سفر نوروزی باید مد نظر قرار گرفته وبرنامه ریزی شود.

برچسب ها : منطقه آزاد ماکو
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو