معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو:

به دنبال افزایش سهم منطقه آزاد ماکو از سرانه مسافر هستیم

معاون فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: با تکمیل زنجیره ارزش گردشگری در منطقه و همراهی ماکووندان، به دنبال افزایش سهم منطقه آزاد ماکو از سرانه مسافر هستیم.

به گزارش فرینا، بهنام امیریان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد ماکو افزود:‌ سهم منطقه آزاد ماکو از سفر در کشور تا به امروز ناچیز بوده و افزایش این سهم از سرانه کشور نیازمند تلاش همه جانبه مسئولین در تمام سطوح و مردم عزیز است.

امیریان، از برگزاری جشنواره زمستانه در بهمن ماه سال جاری خبرداد و گفت: این رویداد فرصتی برای معرفی منطقه آزاد ماکو به عنوان مقصد گردشگری برای سفرهای نوروزی خواهد بود.

وی، مسافران گذری از منطقه به کشور ترکیه را ظرفیت مهم عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی برای ارائه خدمات به مسافران عبوری از منطقه انجام شده و تغییر مقصد گردشگری از ترکیه به منطقه آزاد ماکو هدفگذاری شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو، از حضور منطقه آزاد ماکو در نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد و افزود: از تمام ظرفیت ها برای معرفی منطقه در سطح ملی استفاده خواهد شد.

امیریان، از حضور لیدرهای ملی تورهای گردشگری در منطقه طی ماه آتی خبر داد و افزود: برنامه ریزی برای برگزاری رویدادهای گردشگری با منطقه آزاد ارس انجام شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو